يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 24658

افتتاح ماهانه یک پروژه مهم شهری در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به اینکه ماهانه یک پروژه مهم شهری در قم افتتاح می‌شود گفت: فعالیت‌های فرهنگی و تکمیل پروژه‌های شهری هدف اصلی شهرداری قم است .
افتتاح ماهانه یک پروژه مهم شهری در قم
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری، پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی‌بوشهری، با اشاره به اینکه تمامی فعالیت های شهرداری قم در ایام نیمه شعبان خالصانه بوده است اظهار کرد: هیچ هدفی در این میان به جز رضایت خدا و خدمت به منتظران وجود نداشته است.

شهردار قم با اشاره به اینکه برخی حمایت ها توسط علما سبب دلگرمی شهرداری می شود خاطرنشان کرد: امسال با پیش‌بینی نقاط ضعف سال‌های گذشته، کمیته‌هایی دهگانه‌ای برای رفع نقایص و ارتقای نقاط مثبت در عرصه خدمت‌رسانی به مردم تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی بسیار زیادی در این مدت انجام شد خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی در میان زائران و مردم قم، افزایش ایمنی زائران با توسعه امکانات ایمنی و همچنین تلاش به منظور رفع دغدغه‌های زائران از جمله مکان‌یابی رسیدگی به امور گمشدگان، حمل و نقل ترافیک از رویکردهای شهرداری در ایام نیمه شعبان بود.

وی به آماده‌سازی ۲۳۸ بوستان اشاره کرد و گفت: در این ایام این بوستان‌ها به صورت ویژه برای استقرار زائران آماده شد.

شهردار قم با اشاره به اینکه ماهانه یک پروژه مهم شهری در قم افتتاح می‌شود خاطرنشان کرد: امسال با وجود اینکه شاهد افزایش تعداد خودروها در مسجد مقدس جمکران و شهر قم بودیم ولی ترافیک کمتری به وجود آمد.

دلبری با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی و تکمیل پروژه‌های شهری اولیت اصلی شهرداری قم است تصریح کرد: ما امسال خود را برای پذیرایی از حداقل سه میلیون زائر آماده کرده بودیم و برنامه ریزی بسیار گسترده ای در این زمینه انجام شده بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcevp8w.jh8eni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما