سه شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 2605
استاندار قم خواستار شد:

توسعه زمینه‌های همکاری اقتصادی بازرگانی قم با سایر کشورها

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در دیدار رئیس اتاق بازرگانی استان قم با اشاره به ظرفیت‌های مهم اقتصادی تولیدی قم، لزوم توسعه زمینه‌های همکاری و تبادل اقتصادی تجاری قم با سایر کشورها را خواستار شد.
توسعه زمینه‌های همکاری اقتصادی بازرگانی قم با سایر کشورها
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور در دیدار رئیس اتاق بازرگانی استان قم طی سخنانی با اشاره به نقش مؤثر اتاق‌های بازرگانی در توسعه و رونق اقتصادی کشور اظهار کرد: شناسایی و احصای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی و تولیدی و برنامه‌ریزی و تعامل مناسب با مراکز دست‌اندرکار برای رفع موانع و مشکلات از جمله وظایف و ماموریت‌های اصلی اتاق بازرگانی قم محسوب می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران امر تولید و سرمایه‌گذاری استان افزود: قم در همه بخش‌ها به ویژه در عرصه اقتصاد و تولید دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ارزشمندی است که باید به شکل مناسبی این ظرفیت‌ها در داخل و خارج کشور معرفی و شناسانده شوند.

استاندار قم به توانمندی‌های استان در بخش صادرات اشاره و تصریح کرد: بسیاری از محصولات تولیدی در قم قابلیت صدور داشته و بعضی از کالاها از جمله فرش دستباف از شهرت ملی و جهانی برخوردار بوده و باید زمینه معرفی این محصولات و برنامه‌ریزی هدفمند برای عرضه این محصولات در بازارهای جهانی توسط اتاق بازرگانی و دیگر سازمان‌های مسئول فراهم شود.

در این دیدار ابوالفضل خاکی، رئیس اتاق بازرگانی قم گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.78wbjh8pn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما