پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : 26097

اجرای طرح هادی در روستاهای قم نیازمند اعتبار است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم تسریع در اجرای طرح هادی را نیازمند اختصاص اعتبار دانست.
اجرای طرح هادی در روستاهای قم نیازمند اعتبار است
به گزارش قم نیوز، غلامرضا صالحی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری بخش کهک که با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به اظهارات مسئولان بخش کهک در مورد نیمه کاره بودن اجرای طرح هادی در روستاهای این بخش اظهار کرد: در سال ۹۲ حدود ۱۰ درصد از اعتبارات ابلاغی به بنیاد مسکن تخصیص یافته است ولی با پیگیری‌های زیاد حدود یک میلیاد و ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی به این بنیاد اختصاص داده شد.

وی اضافه کرد: ۳.۴ میلیارد تومان اعتبار نیز برای اجرای طرح‌های هادی اختصاص پیدا کرده که در حال مبادله موافقتنامه برای اجرای این طرح‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه اعتباراتی که برای اجرای طرح‌های هادی اختصاص می‌یابد محدود است گفت: اگر اعتبارات مورد نیاز تخصیص یابد اجرای این طرح‌ها با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم در مورد دغدغه دیگر مسئولان بخش کهک پیرامون اهدای زمین به جوانان روستا اظهار کرد: از بین ۱۸ روستای بخش کهک به متقاضیان ۱۱ روستا با معرفی شورای اسلامی، زمین داده شد.

صالحی اضافه کرد: تفکیک زمین در روستاها طبق قانون به عهده بنیاد مسکن است بنابراین هیچ سازوکار قانونی برای اینکه دهیاری‌ها برای تفکیک زمین وارد عمل شوند وجود ندارد.

به گفته وی حدود ۷۰ درصد درآمدهایی که از روستاها اخذ می‌شود با هماهنگی دهیاران در همان روستا هزینه می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5z0x.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما