پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 28175

تغییر رئیس صدا و سیمای قم پس از 10سال / حجت الاسلام لطفی نیاسر، مدیر جدید شبکه نور استان قم

"مدیر رادیو معارف، رئیس جدید صدا و سیمای قم"
قم نيوز : قم نیوز: رئیس شبکه نور استان قم پس از 13 سال تغییر کرد و حجت الاسلام لطفی نیاسر، مدیر شبکه نور قم شد.
تغییر رئیس صدا و سیمای قم پس از 10سال / حجت الاسلام لطفی نیاسر، مدیر جدید شبکه نور استان قم
به گزارش قم نیوز، پس از 13 سال رئیس شبکه نور استان قم تغییر کرد و حجت الاسلام و المسلمین محمد لطفی نیاسر هدایت این شبکه را به عهده می‌گیرد.

پیش از بهرام محمدی نیا ریاست این شبکه را از بدو تأسیس به عهده داشت و اکنون حجت الاسلام لطفی نیاسر، مدیر فعلی رادیو معارف سیما عهده دار مدیریت این شبکه می‌شود.

مراسم تودیع و معارفه رئیس صدا و سیمای قم، یکشنبه هفته آینده و احتمالا با حضور معاون استان‌های صدا و سیما، حجت الاسلام موسوی مقدم برگزار می‌شود.

مدیر جدید صدا و سیمای قم در وبلاگش، خود را این گونه معرفی کرده است:
بنده محمد لطفی نیاسر هستم. در سال ۱۳۵۱ در شهر مقدس قم به دنیا آمدم در زمینه تحصیلی هم به لطف خدا از سال ۱۳۶۳ وارد حوزه شدم و در حوزه مشغول تحصیل در سطح خارج فقه هستم و در دانشگاه هم لیسانس حقوق را از دانشگاه مفید گرفته ام همچنین از دانشکده اصول الدین مدرک کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث را اخذ کردم.
از اسفند سال ۱۳۷۶ وارد رادیو معارف شدم و در هنگام افتتاح این رادیو مدیر گروه قرآن و حدیث رادیو بودم در رادیو کارهای نویسندگی وسردبیری و تهیه کنندگی را انجام داده ام.
در سالهای بعد مدیریت تولید و پخش و مدیریت طرح و برنامه و در بعضی مواقع به صورت همزمان و به ضرورت , سرپرستی گروههای اندیشه و حکمت و گروه فقه و سیره را بر عهده داشته ام.
اکنون نیز افتخار مدیریت رادیو به عهده بنده گذارده شده است.


قم نیوز چند روز قبل در مطلبی با عنوان "مدیر شبکه 75 درصدی تغییر می‌کند؟" به لزوم تغییر در سیمای استان قم اشاره کرده بود و خواستار دمیدن روح تازه در شبکه استانی قم شده بود.

تکمیل خبر: مدت مسئولیت رئیس سازمان صدا و سیمای قم، 10 سال و 5 ماه بوده است.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdccpsqi.2bq4m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

رادیو معارف سیما؟!