يکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 3039
همزمان با اربعین حسینی؛

40 مبلغ به زابل اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر از اعزام 40 مبلغ به زابل در دهه آخر ماه صفر خبر داد.
40 مبلغ به زابل اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد صلاح‌زاده امروز با اشاره به اعزام مبلغ در دهه آخر ماه صفر اظهار کرد: ۴۰ نفر از مبلغان از شب اربعین تا پایان ماه صفر در منطقه زابل برای امر تبلیغ حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۸۰ نفر مبلغ که در دوره‌های آموزشی موسسه شرکت کرده بودند، در ایام محرم به مناطق تبلیغی اعزام شدند.

معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر ادامه داد: مبلغان پیش از اعزام به مناطق در همایش آموزشی شرکت کرده و استادان در این همایش مباحثی در زمینه وهابیت، فن خطابه و سخنوری و اخلاق به طلاب ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به دوره‌های آموزشی برگزار شده از سوی موسسه ولاء منتظر گفت: دوره‌های جریان‌شناسی تاریخ و عصر امام خمینی(ره) از دیگر دوره‌های برگزار شده از سوی موسسه بوده که طلاب علاقمند می‌توانند از این مباحث استفاده کنند.

صلاح‌زاده خاطرنشان کرد: دوره پاسخ به شبهات وهابیت در سه استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد و اکنون در حال ظرفیت‌شناسی و ظرفیت‌سنجی دوره پاسخ به شبهات وهابیت در سطح خاورمیانه هستیم.

وی به اهداف موسسه ولاء منتظر اشاره کرد و افزود: تحقق مطالبات امام و رهبری و ارائه خدمات تکمیلی به حوزه‌های علمیه مهم‌ترین هدف موسسه ولاء منتظر است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.w9wrak9zypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما