شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 8167
به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

اعزام مبلغ به استان سیستان و بلوچستان

قم نيوز : قم نیوز: معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از اعزام مبلغ به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
اعزام مبلغ به استان سیستان و بلوچستان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد صلاح زاده، معاون ارتباطات بیان کرد: موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) همزمان با ماه مبارک رمضان، با همکاری و پشتيبانی طرح هجرت حوزه علميه قم، چهار گروه تبليغی شامل سی و شش نفر از طلاب سطوح عالی حوزه، و آموزش ديده در حوزه اهل سنت و وهابیت، به نقاط مرزی و محروم استان سيستان و بلوچستان (شهرستان زابل) اقدام به ساماندهی نمود و این گروه صبح پنج شنبه به این مناطق اعزام شدند.

معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن بیان تهیه بسته های فرهنگی شامل کتاب و جزوه ویژه ماه مبارک رمضان، برای استفاده مردم منطقه، اعلام داشت: تبلیغ امسال به صورت سنتی و انفرادی نبوده بلکه مبلغین به صورت گروهی و درقالب چهار گروه در چهار مرکز مستقل و متمرکز حضور پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: خدمت رسانی فرهنگی و تبلیغی به مناطق محروم و مرزی از اهداف مهم موسسه است که از سال ۱۳۸۰ هر ساله با همت و ایثار طلاب معزز، جمعی از مبلغان پس از انجام مصاحبه، گزینش و آموزش به این مناطق اعزام می شوند.

لازم به ذکر است، مـوسسه فـرهنگی ولاء مـنتظر(عج) که با هدف نـشر و تـبلیغ مبانی و مـعارف اسـلام و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در میان آحاد جامعه و در چارچوب نـظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای منویات، رهنمودها و فرامین ولایت مطلقه فقیه، تشکیل شده است، اصلی‌ترین فعالیت آن تربیت مدیران و مربیان اثرگزار و کارآمد می باشد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.90j2yt0f5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما