يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 32169
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی قم:

۲۰ پروژه ناتمام آبفای روستایی قم با هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی تکمیل شد

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌های آبفار استان قرار داشت که با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی ۲۰ پروژه نیمه‌تمام به اتمام رسید.
۲۰ پروژه ناتمام آبفای روستایی قم با هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی تکمیل شد
به گزارش قم نگار، علی‌جان صادق‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات شرکت آب و فاضلاب روستایی قم پرداخت و اظهارداشت: مهم‌ترین وظیفه این سازمان تامین و تهیه آب سالم بهداشتی و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در مناطق روستایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با بیان اینکه تلاش شده از ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد در راستای حل مشکلات مردم استفاده کنیم، عنوان کرد: سیاست‌های کلی که در شرکت آب و فاضلاب روستایی پیگیری شده است بحث مدیریت مصرف بود که شامل جلوگیری از انشعابات غیر مجاز، هدر رفت آب و جلوگیری از هدر رفت منابع از طریق خطوط انتقال و مخازن ذخیره است.

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام نیز از مواردی است که مورد توجه قراراست، خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ پروژه قابل توجه طی دو سال گذشته با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل شد و به بهره برداری رسید.

صادق‌پور افزود: در سال ۹۲-۹۳ مهم‌ترین پروژه‌های اجرا شده مربوط به کهک و روستاهای آن بود که شهر کهک حدود ۱ ساعت آب داشتند و همین وضعیت سبب نارضایتی مردم شده بود در همین زمینه با تلاش مدبرانه مسئولان استان این وضعیت مدیریت شد و ۱۰ کیلومتر خط انتقال و دو ایستگاه پمپاژ برای این پروژه ساخته شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم مهمترین پروژه در بخش فاضلاب را پروژه روستای خورآباد اعلام کرد و افزود: این پروژه باهمت مسئولان استان افتتاح شد و تمام مشترکان و ساکنان آن روستا همزمان به شبکه فاضلاب روستایی متصل شدند.

وی گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قرار داشت که با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی ۲۰ پروژه نیمه‌تمام به اتمام رسید و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcao6ne.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

روستای شهید پرور تاج خاتون
جناب آقای مهندس صادق پور و همکاران
ضمن عرض سلام و خسته نباشید روستای شهید پرور تاج خاتون از توابع بخش سلفچگان از بی آبی شدید رنج می برد بطوریکه اکثر افراد کهنسال این روستا که از بستگان درجه یک شهدا می باشند در صدد مهاجرت به شهر می باشند با مدیریت خوب شما انشاالله مشکل آب روستا حل شده که جلوی مهاجرت و مشکلات بعدی اهالی گرفته شود

خداوند به تمامی خدمتگزاران نظام اسلامی سلامتی و طول عمر عنایت فرماید آمین