دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 32726
منبع : روابط عمومی مسجد مقدس جمکران
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران خبر داد

آشنایی کودکان با چهارده معصوم (ع) از طریق نرم‌افزار رنگ‌آمیزی‌‌

قم نيوز : قم نگار: مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: نرم‌افزار گل‌های قالی که در مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران تولید شده ‌کودکان را با چهارده معصوم (ع) آشنا می‌کند.
آشنایی کودکان با چهارده معصوم (ع) از طریق نرم‌افزار رنگ‌آمیزی‌‌
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام سجاد نیکخو با اشاره به اینکه دین اسلام بر تعلیم و تربیت کودکان تاکید ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: اسلام کار مربیان و معلمان را به کار انبیاء الهی تشبیه کرده است، بنابراین نمی‌توان از این مهم چشم پوشی کرد و آن را نادیده گرفت.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران کودکی را حساس‌ترین دوره زندگی انسان‌ها دانست و افزود: آنچه که ما در کودکی به بچه‌ها آموزش بدهیم در ذهن آن‌ها نقش بسته و ماندگار می‌شود، پس ضرورت دارد که بدانیم چه مطالبی را به آن‌ها بیاموزیم تا در بزرگسالی از آن بهره ببرند.

وی تولید نرم‌افزار را یکی از ابزارهای آموزشی برای کودکان برشمرد و عنوان کرد: می‌توانیم با بهره‌گیری از نرم افزارهای مختلف با زبان کودکانه پیام‌های فرهنگی را به کودکان منتقل کنیم و ما وظیفه داریم در راستای تولید این نرم افزار‌ها گام برداریم و پیام‌های ضروری را به کودکان ابلاغ کنیم.

نیکخو افزود: آموزش اگر با هنر تلفیق شود قطعاً تاثیر عمیقی داشته و ماندگار می‌شود و این کار علاوه بر تاثیر تربیتی باعث تعمیق باور‌ها و اعتقادات در کودکان می‌شود و کودکان را با ارزش‌های اسلامی آشنا می‌کند.

وی از تولید و توزیع نرم‌افزار رنگ‌آمیزی در این مرکز خبر داد و خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار به رنگ‌آمیزی گل‌های قالی اشاره می‌کند و همراه آن به معرفی چهارده معصوم (ع) می‌پردازد.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: همچنین نرم‌افزار گل‌های قالی به لقب معصومین (ع) نیز اشاره ویژه دارد و در ‌‌نهایت به حضرت ولی‌عصر (عج) رسیده و موضوع انتطار را مطرح می‌کند.

نیکخو خاطرنشان کرد: مطالب و محتوای این نرم افزار در قالب کتاب نیز تهیه و تولید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از مرکز گل نرگس در مسجد مقدس جمکران دریافت کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjmaet.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما