پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 3380
رئیس بنیاد شهید قم:

مروجان فرهنگ ایثار در اوج قله عزت قرار دارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران قم گفت: به بركت بسیج و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت، ایران اسلامی امروز در اوج قله های عزت و افتخار قرار گرفته است.
مروجان فرهنگ ایثار در اوج قله عزت قرار دارد
به گزارش قم نیوز، محمدكاظم پورامینی در جلسه شورای بسیج این نهاد افزود: این شجره طیبه به فرمان حضرت امام شكل گرفت و ظرفیت بسیاری بالایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی ادامه داد: بسیج مردمی بود كه نظام دوهزار و ۵۰۰ساله را نابود كرد و در دوران جنگ تحمیلی مخلصانه در جبهه نبرد دشمن را شكست داد و امروز با حضور همین بسیجیان، نظام با عزت و سربلندی مسیر توسعه و تعالی را پشت سر می گذارد.

وی گفت: ما مفتخریم كه در خدمت به خانواده شهدا هستیم، بسیجیان بالاخص بسیجیان بنیاد شهید امروز رسالت سنگین ترویج فرهنگ ایثارو شهادت را بر دوش دارند.

فرمانده بسیج بنیادشهید وامور ایثارگران كشور نیز دراین مراسم، بسیجیان بنیادشهید را خدمت گذاران به خانواده های معظم شاهد و ایثارگران دانست.

سرهنگ محمد خزایی افزود: روحیه همدلی، اخلاص و گمنامی هنر رزمندگان اسلام بود كه هرچه در عرصه خدمت رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگران این ولی نعمتان ما انجام شود خیرات و بركات فراوانی دارد.

وی درادامه از حجم بالای كمی و كیفی برنامه های بسیج بنیاد شهید درقم تقدیر كرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.cdmiw6dmxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما