يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 34534
منبع : خبرگزاری حوزه

پذیرش طلاب در دانشکده صداو سیمای قم

قم نيوز : قم نگار: دانشکده صدا و سیمای استان قم، از طلاب واجد شرائط برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این دانشکده پذیرش می کند.
پذیرش طلاب در دانشکده صداو سیمای قم
به گزارش قم نگار، دانشکده صدا و سیما قم با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ از طریق آزمون اختصاصی در سه رشته «تولید سیما»، «علوم ارتباطات اجتماعی» و «ادبیات نمایشی» از بین براداران طلبه حوزه های علمیه سراسر کشور دانشجو می‌پذیرد.

بر اساس این گزارش، «اعتقاد و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی»، «تابعیت جمهوری اسلامی ایران»، «حداکثر سن ۳۰ سال تمام (متولدین۱۳۶۴/۱۰/۳۰به بعد) خدمت سربازی به این مدت افزوده می گردد» و «داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی (نداشتن غیبت از نظر نظام وظیفه)» از جمله شرایط عمومی داوطلبان می باشد.

خاطرنشان می شود؛ «طلاب دارای مدرک تحصیلی سطح ۲ حوزه علمیه (اتمام پایه ۹)»، «سلامت کامل جسمی به تائید مرکز بهداشت سازمان صدا و سیما»، «أخذ تأئیدیه گزینش سازمان صدا و سیما»، «موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی»، «پذیرفته شدگان نهایی نباید در استخدام رسمی، پیمانی، قراردادی و ... هیچ ارگان، نهاد یا اداره دیگری بوده و از قبل نیز تعهد خدمت نداشته باشند»، «ظرفیت پذیرش در رشته علوم ارتباطات اجتماعی ۱۰ نفر، در رشته تولید سیما ۱۱ نفر و در رشته ادبیات نمایشی ۱۴ نفر می باشد» از شرایط اختصاصی پذیرش می باشد.

گفتنی است؛ زمان ثبت نام از تاریخ ۳۰آبان آغاز شده و تا پایان وقت اداری ۱۴ آذر ادامه دارد و زمان دریافت کارت ورود به جلسه نیزاول دی ماه اعلام شده است.

یادآور می شود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.qomirib.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci5wap.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما