دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : 36602
با هدف جنبش محتوایی انقلاب و با نگاه هر مسجد یک سایت

دوره آموزشی وب مستر در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از برگزاری دوره آموزشی وب مستر در ایام دهه فجر با هدف جنبش محتوایی انقلاب و با نگاه هر مسجد یک سایت خبر داد.
دوره آموزشی وب مستر در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسدالله کریمی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم در مساجد اظهار کرد: برگزار نشدن مجلسی فاخر در این زمینه سبب شده بود تا برگزاری این مراسم در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات و جشن پیروزی انقلاب کمیته مساجد به این نتیجه رسید که ۱۰ مجلس فاخر در مساجد هشت منطقه شهرداری برگزار کند.

قائم مقام دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با اشاره به اسامی مساجدی که برنامه‌های فاخر دهه فجر در آنها برگزار می‌شود، گفت: مساجد طفلان مسلم، چهل اختران، محمد رسول الله(ص)، محمدیه، امیرالمومنین، الزهرا، حضرت ابوالفضل، امام خمینی(ره)، حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) برای این برنامه‌ها انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: بسته فرهنگی در کمیته مساجد تهیه شده و بیش از ۲۰ هزار بروشور مسابقه انقلاب در استان قم توزیع می‌شود و هر شب به تعداد هفت نفر از کسانی که پاسخ صحیح به مسابقه دهند، جوایزی اهدا می‌شود.

کریمی عنوان کرد: نمایشگاه تصویری برای ۱۰ مسجد آماده شده و عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای دهه فجر گفت: اعزام بیش از ۱۲۰ نفر از نوجوانان و جوانان که تاکنون به مشهد مشرف نشد‌ه‌اند، در این ایام صورت می‌گیرد.

قائم مقام دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از آغاز دوره آموزشی وب مستر در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: این دوره با هدف جنبش محتوایی انقلاب و با نگاه هر مسجد یک سایت برگزار می شود، تا جایگاه استان قم به مردم نشان داده شود و این ظرفیت وجود دارد که در هر مسجد یک سایت وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از ساخت نمادهای مبارزه با نفوذ استکبار برای روز ۲۲ بهمن نیز در دستور کار است که دستگاه‌های مختلف در این زمینه همراه شدند تا به افراد آموزش داده شود و با نگاه جدید درباره نفوذ مبارزه شود.

کریمی یادآور شد: همچنین محفل قرآنی بیت امام خمینی با حضور مسئولان شب ۱۳ بهمن امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgx39w.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما