شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 7469
طباطبایی:

فرهنگ شهادت ترویج خواهد شد

قم نيوز : قم نیوز: مسوول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از برگزاری طرح مطالعاتی شهید در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خواهران استان قم به منظور ترویج فرهنگ شهادت خبر داد.
فرهنگ شهادت ترویج خواهد شد
به گزارش قم نیوز، سیده معصومه طباطبایی اظهار کرد: ۱۳۲ کانون فرهنگی و هنری مساجد در قم به خواهران اختصاص دارد که از این تعداد ۹۳ کانون تفاهم‌نامه‌ای برای اوقات فراغت تابستان امضا کردند.

وی به برگزاری اردوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: ظرفیت و سهمیه این اردو بر اساس تعداد اعضای کانون‌ها تعلق می‌گیرد به طوری که ۷۰۰ نفر برای خواهران و دو هزار نفر سهمیه برای برادران اختصاص پیدا کرده است.

مسوول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم برگزاری حلقه معرفت در ۱۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد و کلاس‌های قرآنی در ۱۰۰ کانون فرهنگی و هنری را از دیگر فعالیت‌های این کانون در اوقات فراغت تابستان ذکر کرد.

وی با اشاره به طرح رویش گفت: ۸۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد خواهران خواستار شرکت در این بخش بودند به طوری که در این بخش دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ثبت و ارائه می‌شود.

طباطبایی به برگزاری نخستین دوره طرح مطالعاتی شهید اشاره کرد و افزود: در این طرح کتاب‌هایی از سوی دبیرخانه کانو‌ن‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم معرفی و از سوی مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در اختیار اعضا قرار داده می‌‌شود و سپس برندگان این طرح اعلام شده و جوایزی به آنها تعلق می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی شهید به ترویج فرهنگ شهید و شهادت پرداخته تا نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.-nqt23nkwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما