دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : 3720
رییس دفتر تبلیغات اسلامی:

حوزویان به عرصه تولیدات هنری وارد می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به ظرفیت‌های خوب حوزوی در عرصه هنر تاسیس مرکز فرهنگی و هنری، حوزویان را وارد عرصه تولیدات هنری می‌کند.
حوزویان به عرصه تولیدات هنری وارد می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام احمد واعظی در دیدار اعضای شورای همایش تبلیغ و هنر با آیت‌الله جوادی آملی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های خوب حوزوی در عرصه هنر دفتر تبلیغات اسلامی با تاسیس مرکز فرهنگی و هنری، حوزویان را وارد عرصه تولیدات هنری می‌کند.

وی افزود: ترتیبی اتخاذ شده تا با ارائه آموزش‌های لازم و ایجاد مهارت‌های مورد نیاز حوزویان هنرمند، در عرصه تولیدات هنری گام مثبتی برداریم تا حوزه‌های علمیه نیز بتوانند از هنر به عنوان ابزاری برای تبلیغ دین بهره مند شوند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری همایش «هنر و تبلیغ» در بهمن ماه سال جاری گفت: دفتر تبلیغات سالیان سال به ارائه آموزش‌های هنری اشتغال داشته و عده زیادی از طلاب را در رشته‌های هنری آموزش داده است و این همایش در راستای همفکری میان حوزویان هنرمند در عرصه تبلیغ برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های دفتر تبلیغات در عرصه هنر کاملا با ساحت طلبگی هماهنگی دارد و آنچه آموزش داده شده و می‌شود شایسته طلاب است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.x0s2yt05za26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما