?>?> برگزاری نخستین جلسه مشترک منتخبان استان قم در مجلس دهم | قم نیوز
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 37414
منبع : خبرگزاری خانه ملت
امیرآبادی فراهانی خبرداد:

برگزاری نخستین جلسه مشترک منتخبان استان قم در مجلس دهم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، گفت:نخستین جلسه منتخبان استان قم در مجلس دهم ظهر امروز برگزار شد.
برگزاری نخستین جلسه مشترک منتخبان استان قم در مجلس دهم
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی گفت:نخستین جلسه منتخبان استان قم در مجلس دهم ظهر امروز با حضور دکتر علی لاریجانی،حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور و اینجانب در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محورهای این جلسه افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات استان قم مطرح و همفکری لازم برای رفع آنها صورت گرفت و مقرر شد با آغاز فعالیت مجلس دهم جلسات رسمی مجمع نمایندگان استان قم به صورت ماهیانه در استان قم تشکیل و در صورت لزوم این جلسات در تهران تشکیل می شود.

امیر آبادی فراهانی ادامه داد:مسئله اشتغال جوانان،مشکلات فرهنگی و اجتماعی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین موضوعات و مشکلات در استان قم است که در این جلسه تصمیم هایی جهت رفع آنها طی ۴ سال آینده اتخاذ شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرو ژه شیرین سازی آب استان قم در مراحل پایانی است،یادآور شد:براساس میزان پیشرفت ها شیرین سازی آب استان قم ظرف چند ماه آینده به اتمام می‌رسد و دیگر پروژه های عمرانی نیز به ترتیب اولویت تکمیل می شوند.

پایان پیام /۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci55ap.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما