سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 37549
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
معاون شهردار قم خبر داد

توزیع ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تن آسفالت برای بهبود وضعیت معابر قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم با بیان اینکه آسفالت برخی از معابر شهر قم وضعیت خوبی ندارد، گفت: امیدواریم در نیمه نخست امسال که شرایط جوی برای آسفالت‌ریزی مناسب است بتوانیم ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تن آسفالت را در سطح شهر توزیع کنیم.
توزیع ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تن آسفالت برای بهبود وضعیت معابر قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری‌قرآن در دیدار مدیران شهرداری با آیت‌الله اعرافی اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌های مهمی از جمله تقاطع سه سطحه عمار یاسر، پل میثم، رمپ و لوپ‌های پل ۹ دی، تقاطع کریمی و کبیری در بلوار پیامبر اعظم و همچنین بلوار مرجعیت با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه پروژه منوریل در فاز نخست قرار است تا میدان مطهری فعال شود، گفت: همچنین فاز نخست مترو نیز تا میدان مطهری فعال خواهد شد و تکمیل ایستگاه‌ها تا پایان سال ۹۵ در دستور کار است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم افزود: از پروژه‌های مهمی که تا دو هفته آینده کلنگ آن به زمین زده خواهد شد تقاطع سه سطحه جمهوری و شهیدان محمودنژاد است.

قاری‌قرآن با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اتصال تونل غدیر به بلوار پیامبر اعظم اضافه کرد: آزادسازی امتداد بلوار جمهوری تا میدان امام حسین (ع) در دستور کار است و همچنین تلاش داریم تا بلوار مرجعیت را در فاز دوم به شهرک قدس متصل کنیم.

وی با اشاره به اتصال میدان شهید کریمی به شهید کبیری تصریح کرد: تلاش داریم که با این پروژه‌ها بخش شرقی به شمال شهر وصل شده و رینگ تکمیل شود.

این مسئول با اشاره به اینکه سعی شده‌ است پروژه‌هایی آغاز شود که در سال ۹۵ به اتمام برسد، خاطرنشان کرد: تقاطع غیرهمسطح امام علی (ع) - عمار یاسر در حال اجرا است و این پروژه در مردادماه به اتمام می‌رسد.

قاری‌قرآن با بیان اینکه آسفالت برخی از معابر وضعیت خوبی ندارد، اظهار کرد: مهم‌ترین بحث تامین قیر است و در این خصوص پیگیری‌هایی برای تامین قیر داشته‌ایم و امیدواریم که در نیمه نخست امسال که شرایط جوی برای آسفالت‌ریزی مناسب است بتوانیم ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تن آسفالت را در شهر توزیع کنیم.

وی گفت: البته اصلاح وضعیت آسفالت همه معابر شهر و رسیدن به وضعیت مطلوب به زمان سه ساله نیاز دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchwmnx.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما