چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 38624
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

لزوم رعايت موارد بهداشتي در ايستگاه‌هاي صلواتي نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: مرتضي آقاحسني رئيس مركز بهداشت استان قم گفت: توزيع نوشيدني در ايستگاه هاي صلواتي بايد با رعايت موارد بهداشتي باشد.
لزوم رعايت موارد بهداشتي در ايستگاه‌هاي صلواتي نيمه شعبان
به گزارش قم نیوز، مرتضي آقاحسني در جلسه ستاد تسهيلات زائرين نيمه شعبان كه در شهرداري قم برگزار شد ، با اشاره به افزايش دماي شديد و لزوم توجه به موارد بهداشتي در محدوده مسجد مقدس جمكران اظهار كرد: با توجه به گرماي هوا و تراكم بالاي مسافران امكان دارد مشكلاتي براي مردم ايجاد شود و براي جلوگيري از بروز مشكلات احتمالي رعايت موارد بهداشتي خصوصا در جمع آوري پسماند از اهميت بالايي برخوردار است.

وي بررسي مستمر بهداشت ايستگاه هاي توزيع آب آشاميدني را يادآور شد و افزود: ۲۰ نفر از كارشناسان مركز بهداشت استان در اين ايام آماده باش هستند تا موارد بهداشتي محدوده مسجد مقدس جمكران را مورد بررسي قرار دهند.

رئيس مركز بهداشت استان قم با اشاره به توزيع يخ بهداشتي در بين مردم و زائرين در ايام نيمه شعبان، بيان كرد: روند توزيع اقلام غذايي و بهداشتي به طور مستمر بررسي مي شود تا مشكلي در تامين سلامتي مردم رخ ندهد.

وي آموزش به نيروهاي شهرداري براي رعايت دقيق ملزومات بهداشتي را يادآور شد و خاطرنشان كرد: اقلامي كه براي توزيع بين مردم تهيه شده از نظر بهداشتي تاييد شده و روند توزيع آن نيز با آموزش نيروها بايد به طور بهداشتي صورت گيرد.

آقاحسني رعايت موارد بهداشتي در ايستگاه هاي صلواتي را مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: توزيع نوشيدني در ايستگاه هاي صلواتي بايد با رعايت موارد بهداشتي باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc0eq1.2bq4i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما