پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 38700
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

چاپ ۱۵۰ هزار نقشه راهنماي مسير و بروشور اطلاع رساني در ايام نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم از طراحي جديد نقشه راهنماي مسير شهر قم با لحاظ كردن آخرين تغييرات شوارع و خيابان‌هاي شهر قم و همچنين چاپ و توزيع ۱۵۰ هزار نسخه از اين نقشه راهنما و بروشورهاي اطلاع‌رساني در ايستگاه‌هاي خدمات‌رساني و اطلاع‌رساني شهرداري قم خبر داد.
چاپ ۱۵۰ هزار نقشه راهنماي مسير و بروشور اطلاع رساني در ايام نيمه شعبان
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل سبزعليان با اشاره به حضور ميليوني زائرين و مسافرين در شهر مقدس قم به مناسبت ايام ولادت حضرت ولي عصر(عج) گفت: با هدف راهنمايي زائرين و مسافرين اين تعداد نقشه راهنماي مسير و بروشور اطلاع‌رساني با آخرين اطلاعات توريستي مربوط به شهر قم تهيه شده و در ستادهاي خدمات‌رساني و راهنماي زائرين شهرداري قم توزيع مي‌گردد.

وي همچين از توزيع ۵۰ هزار لوح فشرده نغمه‌هاي مهدوي در بين زائران و مسافران خبر داد و گفت: اين تعداد لوح همزمان با ايام دهه مهدويت در نمايشگاه‌ها و ايستگاه‌هاي فرهنگي شهرداري واقع در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمكران در بين مراجعه كنندگان توزيع خواهد شد.

وي با اشاره به فعاليت سامانه ۱۳۷ مديريت شهري قم گفت: اين سامانه با فعاليت در سه شيفت كاري در اين ايام داير بوده و زائرين و مسافرين مي‌توانند براي راهنمايي و پاسخگويي به مشكلات شهري با اين سامانه تماس گيرند.         

سبزعليان همچنين با اشاره به آماده‌سازي سامانه‌هاي الكترونيكي راهنماي مسافرين و زائرين شهر مقدس قم توسط شهرداري قم، گفت: پرتال اطلاع‌رساني شهرداري قم به نشاني www.qom.ir و سامانه‌ي ويژه راهنماي مسافران شهر قم به نشاني http://travel.qom.ir و همچنين سامانه نقشه‌هاي شهر مقدس قم به نشاني http://map.qom.ir در دسترس عموم قرار گرفته است.

وي همچنين با اشاره به اپليكيشن‌هاي اطلاع‌رساني شهرداري قم ويژه استفاده در تلفن همراه اندرويد گفت: اپليكيشن نقشه هوشمند ترافيك شهر مقدس قم و اپليكيشن‌هاي نماشهر و چشم شهروند قابل دريافت از پرتال شهرداري قم، و همچنين از طريق اپليكيشن‌هاي بازار و مايكت نيز براي استفاده متقاضيان تهيه شده است.

سرپرست اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم در خصوص پايگاه خبري شهرداري قم "شهرنيوز" نيز افزود: اين پايگاه به نشاني http://shahrnews.qom.ir با تهيه و انعكاس اخبار و اطلاع‌رساني به روز و لحظه‌اي آخرين رويدادهاي مربوط به شهر مقدس قم كه در تمامي ايام سال فعاليت دارد در ايام نيمه شعبان با تشكيل ستاد ويژه خبري به صورت ويژه فعال خواهد بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchvqnx.23n6vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما