سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 395
لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور؛

رقابت شطرنج‌بازان قمی در 5 بازی حساس

قم نيوز : قم نیوز، رئیس هیئت شطرنج استان قم از جدال شطرنج‌بازان تیم تربیت بدنی قم در پنج دیدار حساس با حریفان خود در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر شطرنج خبر داد.
رقابت شطرنج‌بازان قمی در 5 بازی حساس
به گزارش قم نیوز، حسین رحمتی نشاط اظهار کرد: هفته پایانی رقابت‌های دور رفت لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور جام اندیشمندان روزهای ششم و هفتم مهر ماه با رقابت ۱۱ تیم لیگ برتری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تیم شطرنج تربیت بدنی قم امروز با ترکیب نفرات و کادر فنی خود راهی شهر زنجان می‌شود تا در این مرحله از رقابت‌ها که به مدت دو روز به میزبانی هیئت شطرنج استان زنجان برگزار می‌شود، با حریفان خود به رقابت بپردازد.

رئیس هیئت شطرنج استان قم بیان کرد: شطرنج‌بازان تیم تربیت بدنی قم در هفته پایانی از دور رفت مسابقات طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون شطرنج پنج مسابقه حساس برگزار می‌کند که موفقیت در این دیدارها تاثیر زیادی در رده‌بندی تیم در جدول دارد.

وی خاطرنشان کرد: شطرنج‌بازان تیم تربیت بدنی قم در این مرحله با تیم‌های فوتسال پرسپولیس تهران، آذرخش خراسان رضوی، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، تربیت بدنی بوشهر، افق ماندگار قزوین پنج مسابقه حساس برگزار خواهد کرد.

رحمتی نشاط ابراز کرد: با برگزاری مرحله سوم که با حضور تیم‌های لیگ برتری در زنجان به انجام می‌رسد، پیکارهای دور رفت دهمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور به پایان می‌رسد تا تیم‌ها آماده دور برگشت شوند.

وی در ادامه به عملکرد شطرنج‌بازان تیم تربیت بدنی قم در مرحله دوم دور رفت این مسابقات اشاره ‌و بیان کرد: تیم شطرنج تربیت‌بدنی قم در مرحله دوم به دومین پیروزی خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور دست یافتند.

رئیس هیئت شطرنج استان قم اضافه کرد: هفته دوم از نهمین دوره لیگ برتر شطرنج مردان باشگاه‌های کشور جام اندیشمندان با شرکت تیم‌های لیگ برتری به میزبانی هیئت شطرنج استان قزوین برگزار شد که در پایان تیم شطرنج تربیت‌بدنی قم موفق به کسب دومین پیروزی خود در این فصل شد.

وی ادامه داد: شطرنج‌‌بازان تیم تربیت‌بدنی قم در نخستین دور هفته دوم از دور رفت مسابقات که دیداری از دور چهارم محسوب می‌شد به مصاف تیم شطرنج تربیت بدنی استان زنجان رفتند که در پایان این مسابقه سخت و دشوار با نتیجه۲.۵ و ۱.۵ مقابل حریف خود صاحب برتری شدند.

رحمتی نشاط افزود: این تیم در مسابقه دیگر خود در هفته دوم از مسابقات لیگ برتر، برابر تیم‌های شطرنج مهندسی ایریسا استان اصفهان به رقابت پرداختند که در این مسابقات با وجود توانمندی و قابلیت بالایی که برای کسب پیروزی‌ داشتند، اما نتیجه به سود تیم حریف اصفهانی رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: شطرنج‌بازان تیم تربیت‌بدنی با ترکیب احمد عسگری‌زاده، مصطفی مرادی، بردیا گله داری و مصطفی سخایی قم در پنجمین دور لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور در هفته دوم این مسابقات برابر تیم شطرنج مهندسی ایریسا استان اصفهان نتوانستند حریف را شکست دهند و در این مسابقه سه بر یک نتیجه را واگذار کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcakmne149no.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما