سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 41012
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده مردم قم در مجلس:

تفکرات مختلف سیاسی در تحقق اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) مشارکت دارند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از رویکرد سیاسی پرهیز می‌کند و تفکرات مختلف سیاسی برای تحقق اهداف آن مشارکت دارند.
تفکرات مختلف سیاسی در تحقق اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) مشارکت دارند
 به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم که در تالار فرهنگ‌سرای جوان برگزار شد، با تاکید بر اینکه فرصت خدمت‌گزاری به فقرا در نظام اسلامی ارزشمند است، اظهار کرد: مسؤولانی که پست‌های مرتبط با قشر محروم جامعه را بر عهده می‌گیرند باید با روحیه انقلابی رسالت‌های خود را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه دوری از سیاست‌زدگی یکی از ویژگی‌های کمیته امداد امام خمینی است، تصریح کرد: این نهاد انقلابی خدمت به محرومین را از اولویت‌های خود می‌داند به همین علت از رویکرد سیاسی پرهیز می‌کند و تفکرات مختلف سیاسی برای تحقق اهداف آن که بخشی از آرمان‌های امام خمینی(ره) است، مشارکت دارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از انتخاب اکبر میرشکار به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم یاد کرد و اضافه کرد: مراجع تقلید، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استانی از فعالیت مسؤولان استانی حمایت می‌کنند به همین علت ارتباط میان مسؤولان کنونی قم قابل قبول است.

وی به حمایت ویژه مجمع نمایندگان استان قم از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از تجربه‌ها و خدمات عبدالله جلالی مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در دیگر نقاط استان استفاده کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchivnk.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما