يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 41122
منبع : خبرگزاری فارس
امیرآبادی:

نمایندگان قم در مجلس مخالف احداث نیروگاه سیکل ترکیبی هستند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محیط زیست ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی در قم را تایید کرده است گفت: نمایندگان قم در مجلس مخالف احداث نیروگاه سیکل ترکیبی در قم هستند.
نمایندگان قم در مجلس مخالف احداث نیروگاه سیکل ترکیبی هستند
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی‌ فراهانی ضمن بازدید سرزده از شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان قم به بررسی وضعیت خدمت رسانی به مردم در این شرکت پرداخت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در شرایط کنونی از وضعیت کسب و کار و درآمد خوبی برخوردار نیستند اظهار کرد: متاسفانه دولت از سویی اعلام می‌کند که تورم کاهش یافته و از سوی دیگر نسبت به افزایش تعرفه‌ها و قیمت‌ها اقدام می‌کند.

وی به مسئله افزایش تعرفه فروش انشعاب جدید برق اشاره کرد و یادآور شد: یکی از مسائلی که در این حوزه با آن روبه‌رو هستیم ایجاد نیروگاه سیکل ترکیبی در قم است که نمایندگان مردم قم در مجلس مخالفت خود را در این خصوص اعلام کرده‌اند این در حالی است که سازمان حفاظت محیط زیست با احداث چنین نیروگاهی موافقت خود را اعلام کرده است.

امیرآبادی در این بازدید ضمن برقراری تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران بر ایجاد پست برق جدید در شهرک شکوهیه که در دی ماه سال گذشته صورتجلسه شده بود، تاکید کرد و خواستار عملی شدن این امر شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcj8vex.uqev8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما