يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 44447
منبع : پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم
در دیدار مدیران کل محیط زیست و اوقاف استان قم مطرح شد؛

حمایت جدی سازمان اوقاف از وقف در حوزه محیط زیست

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: سازمان اوقاف در راستای دغدغه های رهبر معظم انقلاب، از وقف در حوزه محیط زیست بسیار جدی حمایت می کند.
حمایت جدی سازمان اوقاف از وقف در حوزه محیط زیست
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم در دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم که به مناسبت هفته وقف به انجام رسید در سخنانی اظهار داشت: وقف های جدید از جمله در حوزه محیط زیست یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است که قطعا با جدیت پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه قوانین وقف، قوانین عامی است که در آن وقف محیط زیست امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: در راستای توسعه وقف محیط زیست، هماهنگی و برنامه ریزی لازم با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم انجام خواهد شد و این مساله را از جهات گوناگون مدنظر قرار می دهیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در ادامه افزود: وقف محیط زیست هرچند اندک هم باشد، اما موجب فرهنگسازی و افزایش آگاهی و حساسیت مردم نسبت به این مقوله مهم و حساس خواهد شد و می تواند در راستای دستیابی به محیط زیست سالم و پایدار در جامعه موثر باشد.

سید رحمان دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این جلسه با اشاره به برخی ظرفیت ها و توانمندی ها و وجود برخی چالش ها و معضلات زیست محیطی، بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت گسترده وقف در جهت احیاء، بهسازی و حفظ و حراست از محیط زیست استان قم در بخش های طبیعی و انسانی تأکید کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccm0q0.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما