سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 45236
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم مطرح کرد

پیش‌بینی مشارکت 10 هزار نفر در مسابقه کتابخوانی نماز در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: امیدواریم 10 هزار نفر در استان در مسابقه کتابخوانی نماز شرکت کنند تا شکوه نماز به نمایش گذاشته شود.
پیش‌بینی مشارکت 10 هزار نفر در مسابقه کتابخوانی نماز در استان قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم پیش از ظهر امروز در نشست فصلی دبیران اقامه نماز سازمان‌ها و نهادهای استان که در سالن همایش‌های شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد، با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه‌هایی برای ترویج نماز اظهار کرد: در قرآن یکی از نشانه‌های حاکمیت صالحان توجه به نماز و اقامه آن بیان شده است و باید برنامه‌هایی را در این خصوص در کشور و استان قم برگزار کنیم.

وی افزود: یکسری موقوفات در استان قم در خصوص کتاب است، از سوی دیگر مسئله کتابخوانی مورد عنایت مقام معظم رهبری است، نماز یکی از مسائل مهمی به شمار می‌رود که مقام معظم رهبری و مدیران کشور و استان قم به آن توجه خاصی دارند، به همین دلیل قصد داریم که مسابقه کتابخوانی گسترده در خصوص نماز در استان برگزار ‌کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: جلسه شورای نماز استان در خصوص مسابقه کتابخوانی نماز برگزار شده است و این مسابقه به صورت حضوری برگزار خواهد شد؛ امیدواریم 10 هزار نفر در استان قم در مسابقه کتابخوانی نماز شرکت کنند تا شکوه نماز به نمایش گذاشته شود.

حسینی مقدم با اشاره به مسابقه کتابخوانی نماز تصریح کرد: کتاب این مسابقه تهیه شده است و افراد از طریق فضای مجازی هم می‌توانند متن این کتاب را دریافت کنند. مسابقه کتابخوانی نماز 15 بهمن ماه در مصلای قدس و همزمان با آن در شهرهای استان برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: یکسری جاذبه‌های مادی هم برای مسابقه کتابخوانی نماز قرار دادیم تا اقشار مختلف مردم به خصوص کارمندان برای شرکت در این مسابقه انگیزه داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: غیر از اداره‌کل اوقاف قرار است که دستگاه‌های دیگر استان هم جوایزی به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی نماز بدهند، از جمله این جوایز می‌توان به خودرو و کمک هزینه سفرهای زیارتی اشاره کرد.

حسینی مقدم با اشاره به ضرورت مشارکت دستگاه‌های استان قم در مسابقه کتابخوانی نماز تصریح کرد: در ارزیابی دستگاه‌های استان در زمینه اقامه نماز مشارکت آن‌ها در مسابقه کتابخوانی اهمیت زیادی دارد، دستگاه‌های استان قم باید تلاش کنند‌ که همه کارکنان به همراه خانواده‌هایشان در این مسابقه شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌های استان قم می‌خواهیم که در زمینه تبلیغات، اطلاع‌رسانی و جوایز مسابقه کتابخوانی نماز به ستاد اقامه نماز استان کمک کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjm8ex.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما