سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 45583
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل موسسه حرا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء:

زیرساخت‌های شهر قم در شأن زوار حضرت معصومه(س) نیست/انجام 25 درصد حفاری‌ تونل‌های کشور توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل موسسه حرا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: زیرساخت‌های شهر قم شرایط مناسبی در شأن زوار کریمه اهل بیت(ع) ندارد و این شهر تنها برای مردم قم نیست و ام القرای جهان اسلام است و همه همراه شهرداری باید شهری با زیرساخت عالی ایجاد کنند.
زیرساخت‌های شهر قم در شأن زوار حضرت معصومه(س) نیست/انجام 25 درصد حفاری‌ تونل‌های کشور توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء
به گزارش قم نیوز، کریم گنجه پیش از ظهر امروز در مراسم اتمام حفاری مکانیزه خط A مترو شهر قم، با اشاره به ابعاد و مبانی اقتصاد مقاومتی در نظام اسلامی اظهار کرد: موسسه حرا توانسته در این مدت فعالیت اقدامات ویژه‌ای در حوزه تونل سازی انجام دهد و امروز می‌توانیم اذعان کنیم که حدود 25 درصد حفاری تونل‌های کل کشور را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مدل‌های اقتصادی مختلفی در کشور تعریف می‌شود خاطرنشان کرد: مدل دفاع مقدس کاملا مشخص و ویژه و مردم‌محور بود اما امروز در اقتصاد کشور این اتفاق نمی‌افتد.

مدیرعامل موسسه حرا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه قرارگاه خاتم الانبیا می‌تواند یکی از قرارگاه‌های مرکزی اقتصاد مقاومتی در کشور باشد افزود: این نکته در مورد قم مطرح است که آیا شهرهای مذهبی دنیا شرایطی مشابه شهر مقدس قم دارند؟

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های شهر قم شرایط مناسبی در شأن زوار کریمه اهل بیت(ع) ندارد در حالی که این شهر تنها برای مردم قم نیست و ام‌القرای جهان اسلام است و همه همراه شهرداری باید شهری با زیرساخت عالی ایجاد کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcexn8e.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما