پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 47109
منبع : خبرگزاری فارس
لاریجانی در دیدار مدیران قم:

وام‌های پرداختی به روستاها افزایش یابد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وام‌های پرداختی به بخش‌ها و روستاها باید افزایش یابد تا بتوانیم از افزایش مهاجرت مردم روستاها به شهر جلوگیری کنیم.
وام‌های پرداختی به روستاها افزایش یابد
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان قم گفت: وام‌های پرداختی به بخش‌ها و روستاها باید افزایش یابد تا بتوانیم از افزایش مهاجرت مردم روستاها به شهر جلوگیری کنیم.

محمد مختاریان مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان قم نیز در این دیدار از پرداخت ۱۰ میلیارد وام اشتغال توسط این صندوق خبر داد و گفت: این صندوق تلاش می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف استان در راستای افزایش تولید و اشتغال به نتایج مورد نظر برسد.

 

*تقدیر از خدمات هلال احمر

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در دیدار با مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه نیروهای جمعیت هلال احمر افراد خدوم و زحمت‌کشی هستند، اظهار کرد: خدمات این افراد در همه جا دیده می‌شود به همین علت باید از آنها تشکر و قدردانی کنم.

در این دیدار محمد گل‌فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از حمایت مجلس برای تصویب بودجه جمعیت هلال احمر تقدیر کرد و گفت: هلال احمر نوروز امسال با استفاده از ظرفیت جوانان و نیروهای داوطلب در 22 پایگاه امدادی به شیوه مطلوبی توانسته به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی داشته باشد و در سال جاری نیز برای توسعه مراکز و خدمات خود برنامه‌های مطلوبی را پیش‌بینی کرده است.

*ورود 2 میلیون نفر به قم

احمد پوربافرانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم نیز در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارش جامعی از عملکرد این مجموعه در ایام نوروز مطرح کرد: بیش از دو میلیون نفر در ایام نوروز به شهر قم وارد شدند که این آمار رشد ۱۲ درصدی مسافران نوروزی این شهر نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

علی لاریجانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات نیروهای انتظامی در بخش‌های مختلف تصریح کرد: این افراد در راستای تامین امنیت و ایجاد شرایط مناسب برای تسهیل در رفت و آمد مردم تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهند.

رئیس مجلس در ادامه دیدارهای نوروزی خود با مرتضی نوریان مدیرکل انتقال خون استان قم گفت‌و گو و بر لزوم پیگیری تخصیص زمین برای ساخت ساختمان این سازمان تاکید کرد.

مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی، حسینی رئیس اتاق تعاون، زارع رضایی رئیس دانشگاه فرهنگیان و جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی استان قم نیز امروز با رئیس مجلس دیدار و گفت وگو کردند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcao6ny.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما