پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 48689
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم:

اپلیکیشن صنف شهر قم به بازار آمد

قم نيوز : قم نیوز: ضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: کار تولید و تکمیل اطلاعات اپلیکیشن صنف شهر قم از چند ماه پیش آغاز شد و این اپلیکیشن اکنون برای دانلود در کافه بازار قرار گرفته است.
اپلیکیشن صنف شهر قم به بازار آمد
به گزارش قم نیوز، سید ابراهیم صحفی با اشاره به اپلیکیشن صنف شهر قم اظهار کرد: این اپلیکیشن با هدف معرفی واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر در شهر قم به مردم عرضه شده است.

وی ادامه داد: در اپلیکیشن صنف شهر قم مشخصات 27 هزار و 600 واحد صنفی شهر وجود دارد، مردم می‌توانند مشخصات و آدرس هر کدام از واحدهای صنفی معتبر شهر قم را در اپلیکیشن صنف شهر قم پیدا کنند و این اپلیکیشن آدرس واحدهای صنفی معتبر را بر روی نقشه به مردم ارائه می‌دهد.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: کار تولید و تکمیل اطلاعات اپلیکیشن صنف شهر قم از چند ماه پیش آغاز شد و اطلاعات صنوف مختلف به صورت دسته بندی شده در این اپلیکیشن وجود دارد و اپلیکیشن صنف شهر قم برای دانلود در کافه بازار قرار گرفته است.

صحفی با اشاره به استقبال مردم از اپلیکیشن صنف شهر قم اظهار کرد: تولید این اپلیکیشن یک کار ابتکاری بود و مردم طی زمان کوتاهی بدون انجام تبلیغات از اپلیکیشن صنف شهر قم استقبال خوبی کردند و به تدریج هم اطلاعات بیشتری در خصوص واحدهای صنفی شهر به این اپلیکیشن اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما می‌خواهیم که کسب‌وکارهای اینترنتی توسط واحدهای صنفی پروانه دار در شهر قم راه بیفتد ادامه داد: واحدهای صنفی استان قم می‌توانند که در اپلیکیشن صنف شهر قم سایت‌های اینترنتی، حساب‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی مربوط به واحدهای صنفی خودشان را معرفی کنند.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: به دنبال این هستیم که واحدهای صنفی معتبر استان را به سوی کسب و کارهای اینترنتی سوق بدهیم. بسیاری از کارها را از جمله در حوزه تجارت می‌توان از طریق اینترنت و فضای مجازی انجام داد و باید واحدهای صنفی دارای پروانه شهر قم از این ظرفیت استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال اصناف، بازاریان و همشهریان عزیز از اپلیکیشن  صنف شهر قم  پیگیر ارتقا و تکمیل اطلاعات واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در این اپلیکیشن هستیم و واحدهای صنفی قم هم می‌توانند اطلاعات خود را به اپلیکیشن اضافه کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdceop8e.jh8vvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما