يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 5032
با حضور استاندار قم:

افتتاح مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در قم

قم نيوز : قم نیوز: هشتمين دوره مسابقات بين المللی كشتي فرنگي جام یادگار امام با حضور استاندار قم، محمد حسین موسی پور افتتاح شد.
افتتاح مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد حسین موسی پور در مراسم افتتاح هشتمین دوره مسابقات كشتی فرنگی بین المللی جام یادگار امام در سخنانی اظهار داشت: كشتی ورزش ایرانیان است كه روحیه جوانمردی و مردانگی را در جامعه تقویت می كند. وی با بیان اینكه كشتی ریشه در تاریخ بلند آوازه ایران دارد خاطر نشان كرد: كشتی ورزش فتوت، غیرت و جوانمردی و این خصلت با ورزش كشتی همراه شده و الگوی كشتی گیر پوریای ولی و تختی است. استاندار قم خواستار توجه بیش از پیش مسوولان ورزشی به رشته كشتی شد و گفت: باید هرچه بیشتر به این ورزش ملی بها داده شود و این امر به عهده مدیران ورزشی و علاقه مندان به ورزش است. استاندار قم همچنین با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: جامعه ورزش كشور و استان قم، همگام با مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضوری گسترده و پر شور در انتخابات ۱۲ اسفند خواهند داشت.

خطیب سرپرست فدراسیون كشتی جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم میزبانی مسابقات یادگار امام در شهر قم را افتخار بزرگی برای فدراسیون كشتی دانست و از استانداری و اداره كل ورزش و جوانان قم به دلیل پذیرایی خوب از ورزشكاران شركت كننده در جام یادگار امام تشكر كرد. حجت الاسلام موسی پور در حاشیه این مراسم از هادی علیزاده ، قهرمان كشتی فرنگی آسیا در كرده جنوبی با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آورد.

رقابت های كشتی فرنگی بین المللی جام یادگار امام با حضور ۸۹ كشتی گیر و مربی ایرانی و ۸۰ كشتی گیر و مربی خارجی از كشورهای تركیه، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان و ارمنستان، از ظهر شنبه با برگزاری مسابقات سه وزن اول در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم آغاز شده است .

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.fbsurhbg5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما