پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 6994
منبع : http://www.ostan-qom.ir/
موسی پور تاکید کرد:

محور كار بنياد شهيد فعاليت هاي فرهنگي باشد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی، باید محور و اساس کار بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.
محور كار بنياد شهيد فعاليت هاي فرهنگي باشد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد حسین موسی‌پور در دیدار معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در مجموعه بنیاد شهید با هدف ترویج ارزش‌ها و تعمیق باورها و اعتقادات دینی جامعه ایثارگری اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر حرکت‌های خوبی در این زمینه شروع شده که امیدواریم با برنامه ریزی منسجم استمرار داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم بازنگری در نظام خدمات دهی به اقشار زیر پوشش به منظور افزایش کارایی این خدمات تصریح کرد: در کنار توجه به خانواده‌های معظم شهدا، باید رسیدگی و توجه به امور معیشتی و مشکلات قشر جانبازان سرافراز این شهدای زنده در اولویت قرار گیرد.

استاندار قم پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به جامعه ایثارگران را وظیفه‌ای فرا دستگاهی دانست و افزود: نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نمی‌تواند از عهده این رسالت مهم بر بیاید بنابراین مجموعه دستگاه‌ها باید خود را خدمتگزار جامعه ایثارگری فرض کرده و در مسیر این فرهنگ متعالی گام بردارند.

موسی‌پور با اشاره به نقش مدیران عالی استان‌ها در کمک به پیشبرد سیاست‌ها و تحقق اهداف و برنامه‌های بنیاد شهید در استان‌ها، بر ضرورت استفاده از نقطه نظرات مشورتی استان‌ها در تدوین برنامه‌ها تاکید کرد.

در این دیدار معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور رویکرد برنامه‌های این مجموعه را فرهنگی عنوان و خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی خوبی در سطح ملی توسط بنیاد شهید طراحی و اجرایی شده است.

مؤمنین افزود: بر اساس این رویکرد مقرر شده بنیاد شهید و امور ایثارگران از نهاد خدمات‌رسان به نهاد فرهنگی تبدیل شده و با ارتقا زمینه‌های توانمندی و عزت‌مندی جامعه ایثارگری، دیدگاه جامعه نسبت به این قشر دیدی فرهنگی باشد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.hemfuqehxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما