شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : 504

افتتاح 2 دفتر خدمات مسافرتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان قم گفت: همزمان با هفته گردشگری دو دفتر خدمات مسافرتی در قم افتتاح می‌شود.
افتتاح 2 دفتر خدمات مسافرتی در قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا ارجمندی امروز در سخنانی با اشاره به راه‌اندازی تورهای قم‌گردی در استان اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی استان در سال جاری تورهای قم‌گردی را با هدف شناساندن ظرفیت‌های گردشگری تاریخی، فرهنگی، طبیعت‌گردی و مذهبی که رکن و انگیزه اصلی مسافران به قم است، راه‌اندازی کرده است.

وی بیشترین هدف زائران را زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران دانست و تصریح کرد: ۱۱ مسجد و مکان گردشگری از جمله خانه‌‌ها، کاروا‌نسراها، دریاچه حوض سلطان، کویر قم، کاروانسرای دیر گچین و... آماده بادید گردشگران و زائران است.

ارجمندی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته گردشگری افزود: افتتاح هتل آپارتمان همزمان با هفته گردشگری و برگزاری جلسات با مسئولان استانی از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه شهر قم ظرفیت‌های مناسبی برای ارتقای امر گردشگری دارد، اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان آموزش و پرورش، اردوهای تفریحی ویژه دانش‌آموزان برای بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان از جمله خانه حضرت امام (ره) و بازدید از تپه قلی درویش صورت می‌گیرد.

وی افزود: برگزاری تورهای یک روزه و افتتاح دو دفتر خدمات مسافرتی از دیگر برنامه‌‌های هفته گردشگری خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcca0qp82bqx.la2.html
نام شما
آدرس ايميل شما