يکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 1004
چادر زدن زیبنده شهر کریمه اهل بیت(ع) نیست؛

ساماندهی اقامت زائران با ایجاد کمپ‌های اقامتی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم گفت: چادر زدن در سطح شهر زیبنده شهر کریمه اهل بیت(ع) نیست و ایجاد کمپ‌های اقامتی با وجود سرویس بهداشتی و استحمام و ارائه امور مکانیکی و فنی، رفاه حال زائران را به همراه خواهد داشت.
ساماندهی اقامت زائران با ایجاد کمپ‌های اقامتی
به گزارش قم نیوز، علیرضا ارجمندی امروز در سخنانی با بیان اینکه هتل پنج ستاره در قم وجود ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر سه هتل چهار ستاره در استان وجود دارد و چند تقاضا برای راه‌اندازی هتل پنج ستاره وجود دارد که امید است به نتیجه مطلوب در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی برخی افرادی که قصد حضور در شهر مقدس قم را دارند در تهران اقامت گزیده و برای زیارت و سیاحت وارد قم می‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری قم بیان کرد: با ایجاد هتل پنج ستاره در قم، افرادی که به استان می‌آیند خدمات بهتر و مطلوبی دریافت می‌کنند و در این صورت از ظرفیت‌های استان استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته با کمک بخش خصوصی هفت هتل افتتاح شده است، افزود: ظرفیت قم بیش از آن است و زائران می‌توانند از مجموعه خدمات رفاهی این شهر بهره‌مند شوند.

ارجمندی در ادامه گفت: از آنجایی که زائرانی که به قم وارد می‌شوند، هتل‌نشین نیستند در حوزه اقامتی بحث ایجاد کمپ دنبال می‌شود و در سفر مقام معظم رهبری به قم ۵ میلیارد تومان برای این منظور مصوب شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم عنوان کرد: چادر زدن در سطح استان زیبنده شهر کریمه اهل بیت(ع) نیست و ایجاد کمپ‌های اقامتی با وجود سرویس بهداشتی و استحمام و ارائه امور مکانیکی و فنی، رفاه حال زائران را به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ارائه و معرفی صنایع‌دستی استان به زائران و مسافرانی که از شهرهای دیگر وارد می‌شوند، با ایجاد کمپ‌های اقامتی محقق می‌شود.

ارجمندی اظهار کرد: در حال حاضر بوستان فدک واقع در ابتدای عوارضی قم ـ تهران برای ایجاد کمپ در نظر گرفته شده که مطالعات آن انجام شده است و منتظر اعلام نظرات نهایی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.z9qrak9ztpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما