چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 53035
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

شهر قم به سمت غرب و جنوب غربی استان توسعه می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با تاکید بر اینکه شهر به سمت غرب و جنوب غرب استان توسعه می‌یابد، گفت: با اضافه کردن محدوده‌هایی از جمله کمربندی امام علی(ع)، ورودی جاده اراک به قم و ادامه بلوار زائر به شهر قم رشد و توسعه شهری محرک می‌شود و می‌توانیم پروژه مناسبی در این محدوده‌ها تعریف کنیم.
شهر قم به سمت غرب و جنوب غربی استان توسعه می‌یابد
شهر قم به سمت غرب و جنوب غربی استان توسعه می‌یابد
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری‌قرآن از ساماندهی کمربندی امام علی(ع) و ورودی شهر قم از سمت جاده اراک به عنوان دیگر پروژه‌های معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم نام برد و گفت: این کمربندی یکی از مهم‌ترین محورهای شهر در حوزه ترافیکی است چرا که به علت نبود کمبربندی شهری خارج از این مسیر تداخل خودروهای سبک و سنگینی مشکل‌ساز شده است.
وی با بیان اینکه کمربندی امام علی(ع) به عنوان یک مسیر برون‌‌شهری تردد بسیاری را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: ضعیف‌ترین منظر شهری قم را در این مسیر مشاهده می‌کنیم؛ هر چند این مسیر و ورودی جاده اراک خارج از محدوده شهری است اما برای ساماندهی وضعیت آنها هماهنگی‌هایی انجام شده است تا از به عنوان ورودی شهر قم تعریف شوند و با استفاده از امکانات اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم در سال آینده پروژه مناسبی را در این محدوده اجرایی کنیم.
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم از ادامه بلوار زائر و بدنه‌سازی رودخانه تا محدوده بوستان غدیر به عنوان پروژه‌های بلند مدت مورد توجه این معاونت یاد کرد و عنوان کرد: امیدواریم با طرح مناسبی این محدوده را وارد بخش شهری و پروژه مطلوبی را دنبال کنیم که این موضوع فضای شهری را توسعه می‌دهد و سبب ساماندهی وضعیت رودخانه می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه شهر به سمت غرب و جنوب غرب استان توسعه می‌یابد، مطرح کرد: با اضافه کردن محدوده‌های مذکور به شهر رشد و توسعه شهری محرک می‌شود و می‌توانیم پروژه مناسبی در این محدوده‌ها تعریف کنیم.
قاری‌قرآن با اشاره به اینکه شهرداری و سازمان‌های تابعه این مجموعه به دنبال افزایش رضایت مردم هستند، اضافه کرد: امیدورایم برای رسیدن به این هدف بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در استان قم استفاده کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftxdt.w6dmmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما