دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 6379
با کسب رتبه نخست گروه دوم صورت گرفت؛

صعود گلف‌بازان قم به نیمه نهایی لیگ دسته اول

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت گلف استان قم از راهیابی گلف بازان قم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.
صعود گلف‌بازان قم به نیمه نهایی لیگ دسته اول
به گزارش قم نیوز، ناصر لسانی  اظهار کرد: گلف‌بازان قم در لیگ دسته اول گلف باشگاه‌های کشور مقابل تیم هیئت گلف استان زنجان به برتری رسیدند و مقابل نماینده مسجد سلیمان نیز بهترین عملکرد خود را نشان دادند تا توانستند به نیمه نهایی صعود کنند.

وی ادامه داد: بعد از دو سه سال وقفه، امسال تیمی از هیئت گلف استان قم برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرد و به همین منظور در مرحله رفت و برگشت این رقابت‌ها در اهواز و تهران حضور پرقدرتی داشت.

سرپرست هیئت گلف استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون گلف کشورمان، میزبان مرحله رفت از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور شهرستان مسجد سلیمان استان خوزستان بود و گلف‌بازان قمی در جدال برای صعود به لیگ برتر با حریفان رقابت کردند.

وی یادآور شد: رقابت‌های لیگ دسته اول گلف آقایان کشور در حالی به میزبانی شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد که در این رقابت‌ها تیم هیئت گلف استان قم توانست در جدالی حساس مقابل تیم هیئت گلف استان زنجان نتیجه را به سود خود رقم بزند.

لسانی خاطرنشان کرد: این در حالی است که رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته اول گلف مردان کشور در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام رسید و تیم گلف هیئت قم با کسب برتری مقابل زنجان و مسجد سلیمان جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کرد.

وی ادامه داد: رقابت‌های دور برگشت در حالی برگزار شد و تیم هیئت گلف قم به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد که امسال مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره، رقابت‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند.

سرپرست هیئت گلف استان قم افزود: در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها دو تیم برتر هر گروه با یکدیگر مسابقه خواهند داد تا در پایان قهرمان لیگ دسته اول مشخص شود.

وی یادآور شد: در این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور، علاوه بر تیم هیئت گلف استان قم که با ترکیبی از گلف‌بازان بومی در مسابقات شرکت کرده است و تلاش می‌کند جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد، تیم‌های مطرح دیگری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.u93rak9wypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما