دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : 6915

مانور بهداشت باروری در حوادث در روستای باقرآباد برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مانور یک روزه بهداشت باروری و درمان اضطراری در حوادث توسط جعیت هلال احمر استان قم در روستای باقرآباد از توابع بخش جعفریه برگزار گردید.
مانور بهداشت باروری در حوادث در روستای باقرآباد برگزار شد
به گزارش قم نیوز، دکتر خلیل الله سائلی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن مثبت ارزیابی نمودن این مانور اظهار داشت: بهداشت باروری و درمان اضطراری در حوادث از مقوله هایی است که در جریان بلایا به عنوان یک نیاز ضروری مورد توجه قرار می گیرد.

وی گفت: تیم بهداشت باروری در حوادث با برپایی چادر و برگزاری کلاسهای آموزشی با استفاده از نیروهای داوطلب و جوانان مانور خود را برگزار نمودند.

سائلی ضمن اشاره به ویزیت رایگان توسط پزشک و انجام خدمات مامائی و مشاوره ای تصریح کرد: در این مانور علاوه بر بکارگیری پزشک و ماما از موسسات خیریه دیگر از جمله انجمن مهرگان دیابت جهت انجام تست قند – انجمن دوستداران محیط زیست برای آموزشهای بهداشت محیط و همچنین عوامل نیروی انتظامی در جهت برگزاری کلاسهای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نیز استفاده نمود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم اذعان داشت: خدمات بهداشت روان – اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی برای دانش آموزان – اهدای بسته های فرهنگی –کلاسهای آموزش امداد و کمکهای اولیه از دیگر برنامه های اجرا شده در این مانور بوده است.

گفتنی است، تعداد ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل: شامپو – صابون – مسواک – خمیر دندان – دستمال کاغذی - باند – گاز – بتادین و چسب زخم و غیره میان ساکنین روستا توزیع گردید.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.sqea2bqopla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما