شنبه ۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 7630
عالی پور عنوان کرد:

استقلال اقتصادی با حمایت از تولید داخلی

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت افق 1404 را برنامه آرمانی کشور برای تبدیل به قدرت اول منطقه در زمینه‌های فرهنگی، ‌صنعتی و تجاری دانست و گفت: پیشروی به سمت استقلال اقتصادی با حمایت از تولید داخلی امکانپذیر است.
استقلال اقتصادی با حمایت از تولید داخلی
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور اظهار داشت: در تمامی زمینه‌ها برای رسیدن به این هدف مهم، رشد و جهش بسیار مناسب داشته‌ایم و درگام‌های بعدی تلاش برای رسیدن به استقلال اقتصادی مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از اهداف این سازمان در سال تولید ملی،‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی تسهیل در توسعه فعالیت‌های صنعتی، معدنی و اقتصادی و رفع مشکلات مالیاتی، ‌بانکی، تأمین اجتماعی و سرمایه گذاری در بخش تولید استان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: با توجه به این موضوعات و رصد و رفع مشکلات تولید، باید مشارکت متقابلی توسط بخش خصوصی نیز صورت پذیرد تا سریعاً موضوعات رصد پایش و رفع شود تولید.

عالی پور خواستار فعالیت بیشتر بخش خصوصی شد و گفت: بخش خصوصی با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی و با توجه به اینکه بستر ساز اشتغال و توسعه و استقلال اقتصادی است باید در بخش تولید و صنعت و معدن بیش از پیش فعال شود.

کیفیت یکی از مهمترین اصول زیربنایی برای ماندگاری در بازار است
وی کیفیت را یکی از مهمترین اصول زیربنایی برای ماندگاری در بازار دانست و گفت: تولید کنندگان ما باید به سمت کیفیت بروند در غیر این صورت در بازار رقابت از رقبا عقب مانده محکوم به شکست و خارج شدن از دور می‌گردند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم به ممنوعیت‌های اعمال شده برای واردات و تبلیغات کالاهای خارجی اشاره کرد و گفت: تولید کنندگان ما باید از نظر کیفیت به حدی برسند که مصرف کنندگان بدون دغدغه کالاهای ایشان را مصرف کنند و حتی در مقایسه با کالاهای خارجی میل و رغبت بیشتری برای خرید کالای ایرانی در آنان ایجاد شود چرا که درب‌های کشور تا ابد نمی‌تواند بسته بماند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال افزود: امسال فرصت بسیار مناسبی برای ساختن اقتصاد کشور و حرکت به سوی تولید صادرات محور است و نباید این فرصت را از دست داد چرا که امسال همه ارکان دولت آماده همکاری و رفع هرگونه مشکل برای رسیدن به استقلال اقتصادی است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.xnqt23n-vftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

به غیر بزرگ کردن اتاق معاونانتان چه کرده اید؟

از آن وقتی که آمده اید کارکنان صنعتی یتان را که کاملا بی انگیزه کرده اید
دیگه حال جواب دادن هم ندارند