دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : 8218
در 2 روز گذشته اتفاق افتاد؛

وقوع 12 مورد آتش سوزی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع 12 مورد حریق در 48 ساعت گذشته در استان قم خبر داد.
وقوع 12 مورد آتش سوزی در قم
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری امروز با اشاره به عملیات‌های انجام شده توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار داشت: در دو روز گذشته ۱۲ مورد حریق در استان قم رخ داد که دلیل اکثر این آتش‌سوزی‌ها، اتصالی برق و عدم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل برقی بوده است.

وی ادامه داد: همشهریان عزیز باید نسبت به نوسانات برق در تابستان حساسیت بیشتری نشان داده و نکات ایمنی را در نصب وسایل برقی رعایت کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ۹ مورد از این حریق‌ها به روز شنبه مربوط می‌شود که شامل آتش‌سوزی یک خودرو، چهار مغازه و دو منزل است.

وی گفت: آتش‌سوزی یکی از این منازل موجب آسیب‌دیدگی دو نفر از همشهریان شد که مصدومین برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

جعفری تصریح کرد: این آتش‌سوزی به دلیل نشت گاز پیک نیک و غفلت مصدومان صورت گرفته بود.

وی افزود: همچنین چهار مورد ایمن‌سازی در روز شنبه برای پیشگیری از بروز حادثه انجام شده و یک مورد ارتکاب به خودکشی نیز توسط یکی از شهروندان اتفاق افتاد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: در روز گذشته نیز سه مورد حریق مربوط به واحد تجاری و مسکونی در استان قم رخ داد.

وی ابراز داشت: یک مورد رسیدگی با حادثه آسانسور و یک مورد صید مار نیز از جمله ماموریت‌های انجام شده توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در روز یکشنبه است.

جعفری اظهار کرد: ماموران آتش نشانی در روز یکشنبه دو مورد ایمن‌سازی مربوط به تصادفات را نیز انجام دادند.

وی ادامه داد: در مجموع در روز گذشته هشت مورد عملیات توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام شد که ۲۴ نیرو در این عملیات‌ها به انجام وظیفه پرداختند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.6nak49nua5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما