چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 84584
منبع : خبرگزاری تسنیم

واحدهای صنفی متخلف در قم به مردم معرفی و تعطیل می‌شوند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تعطیلی واحد متخلف و نصب بنر برای معرفی متخلف به جامعه را مورد ارزیابی قرارداد و گفت: باید مردم شاهد برخورد جدی دولت با متخلفان و عملکرد واحد نظارت در سطح استان باشند.
واحدهای صنفی متخلف در قم به مردم معرفی و تعطیل می‌شوند
واحدهای صنفی متخلف در قم به مردم معرفی و تعطیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات معاونت امور اقتصادی استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت نظارت و برخورد با واحدهای متخلف اظهار داشت: زمانی نظارت‌ها کارآمد و مؤثر بوده که شاهد کاهش تخلفات در سطح استان باشیم.

وی ملموس بودن برخورد با متخلفان را یکی از راه‌های کاهش تخلفات دانست و افزود: نمی‌توانیم تنها از یک‌راه با متخلفان برخورد کرده و انتظار کاهش پرونده‌های متخلفان در تعزیرات حکومتی باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، تعطیلی واحد متخلف و نصب بنر برای معرفی متخلف به جامعه را مورد ارزیابی قرارداد و بیان کرد: باید مردم شاهد برخورد جدی دولت با متخلفان و عملکرد واحد نظارت در سطح استان باشند.

وی به لزوم استفاده از ظرفیت اتحادیه‌ها در ثبات قیمت در بازار اشاره و تصریح کرد: باید در طرح منطقه بندی شهر تجدیدنظر کنیم، زیرا این طرح علاوه بر کاهش قدرت نظارت نتوانسته نتیجه مطلوب موردنظر طرح را تأمین کند.

غضنفری یکی از تخلفات انجام‌ شده را در شبکه گاز آل پی جی عنوان کرد و گفت: عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی گاز مایع باوجود عدم کمبود نشان از عدم نظارت‌های لازم بوده و باید به این موضوع هر چه سریع‌تر رسیدگی شود.

وی نظارت شبانه‌روزی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با گشت‌های مشترک را ابلاغ کرد و افزود: مردم از نوع عرضه و توزیع کپسول‌های گاز آل پی جی ناراضی بوده و باید با نظارت شبانه‌روزی به این تخلف پایان داده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خواهان تعطیلی و پلمپ واحدهای متخلف عرضه گاز آل پی جی نیز شد و تأکید کرد: باید واحدهای متخلف بی‌وقفه تعطیل‌شده تا شاهد نتیجه دهی نظارت در برخورد با متخلفان باشیم.

وی همچنین ساماندهی نرخ گوشت دام سنگین از مبدأ و مرحله بسته‌بندی را امری لازم دانست و خاطرنشان کرد: نرخ گوشت دام سنگین نیز باید در بازار ثبات پیداکرده تا دیگر شاهد چند نرخی بودن آن در بازار و مناطق مختلف نباشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5wav.t1a5v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما