سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : 86907
منبع : خبرگزاری مهر
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س):

تعطیلی حرم حضرت معصومه(س) برای حفظ سلامتی زائران است

قم نيوز : معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) هدف از تعطیلی حرم کریمه اهل بیت(ع) را فقط حفظ سلامتی زائران دانست و گفت: برنامه‌های حرم به صورت مجازی برگزار می‌شود.
تعطیلی حرم حضرت معصومه(س) برای حفظ سلامتی زائران است
تعطیلی حرم حضرت معصومه(س) برای حفظ سلامتی زائران است
به گزارش قم نیوز هادی محمودنژاد ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره تصمیم تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) به بسته شدن درب‌های حرم به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت کشور و نیز تأکیدات مبنی بر کاهش اجتماعات تصمیم بر بسته شدن درب‌های حرم مطهر گرفته شد.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه تعطیلی حرم تنها با هدف حفظ سلامتی زائران بوده است، افزود: متأسفانه تعدادی از افراد به اسم زائر در اعتراض به تعطیلی حرم اقدام به شکستن درب حرم مطهر کردند که دل مردم را به درد آورده و نسبت به این اقدام معترض شدند.

وی با بیان اینکه از روز گذشته طی بیانیه‌ها و پیام‌های مختلفی از سوی مردم و اقشار مختلف این اقدام غیرمنطقی و نادرست در شکستن درب حرم محکوم شده است، ادامه داد: متأسفانه برخی بجای همراهی برای حفظ سلامت مردم با کم لطفی دست به اقدامات نادرستی زدند و پیام‌های زیادی این اقدام محکوم کردند و گفتند شیعه از شکستن درب خاطره خوبی ندارد، اینها اگر از مردم و زائران واقعی بودند برای سلامت جامعه همراهی می‌کردند.

محمودنژاد در پایان با تأکید بر اینکه طی روزهای آینده و ایام عید برنامه‌های مناسبتی حرم مطهر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی به صورت برخط و لحظه به لحظه برنامه‌های حرم را منعکس می‌کنند و هیچکدام از برنامه‌های حرم قطع نخواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjaheo.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما