يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : 4341
رییس مجلس در جمع کارگران استان قم:

مردم از مسوولان و مدیران کشور کار می خواهند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شنبه شب در جمع صمیمی کارگران و کارفرمایان استان قم در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در سخنانی اظهار داشت: نهضت های آزادیخواهانه در کشورمان پیش از انقلاب اسلامی همواره به دلیل آنکه از پایه های دینی و اعتقادی مستحکمی برخوردار نبودند، با دخالت بیگانگان به انحراف کشیده می شدند.
دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده قم در جمع کارگران استان قم.
دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده قم در جمع کارگران استان قم.
به گزارش قم نیوز، دکتر علی لاریجانی همواره در نشست های مختلف به ویژه در میان وکلای مردم در قوه مقننه، بارها بر ضرورت توجه به رونق فضای کسب و کار و تسهیل در امر سرمایه گذاری در جهت رفع معضلات اقتصادی، تامین معیشت مردم و کاهش نرخ بیکاری در جامعه تاکید داشته اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شنبه شب در جمع صمیمی کارگران استان قم، گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بر اساس فکر و اندیشه اصیل اسلامی و با محوریت شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شکل گرفت و مردم که تا آن زمان به بلوغ سیاسی رسیده بودند، شناخت عمیقی از شرایط و وضعیت کشور داشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل(ره) دشمن اصلی اسلام و مسلمانان را برای مردم معرفی و همواره بر وحدت و مودت ملی تاکید می کردند و امروز با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی همه مردم به خوبی دشمنی ها و توطئه های آمریکا و صهیونیسم جهانی را مشاهده کرده اند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز عبادی سیاسی جمعه تهران گفت: سخنان ایشان خمینی گونه و منشوری ارزشمند برای ملت ایران بود و نشان داد مقام معظم رهبری همان فکر و سلوک حضرت امام(ره) را دنبال می کنند. لاریجانی با بیان اینکه وضع امروز با گذشته بسیار تفاوت کرده است اظهار داشت: امروز دیکتاتورها و مستبدان منطقه سرنگون شده اند و ملت های مسلمان برای آزادی و عدالت در کشورمان بپا خاسته اند. وی همچنین تصریح کرد: ملت غیور ایران اسلامی به مسلمانان و همه انسانهای آزادیخواه جهان نشان دادند که نباید فریب قلدری ها و ابهت پوشالی ابرقدرت های جهان را بخورند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر کشورمان در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و نظامی خاطرنشان کرد: در همین شرایط باز هم رهبر انقلاب، اذهان را متوجه دشمن ساختند و به مردم و مسوولان نسبت به فریبکاری های آنها هشدار دادند.

وی با بیان اینکه امروز می توانیم با ایجاد زمینه ها و شرایط لازم، تهدیدات و تحریم های دشمنان را به فرصت هایی ناب برای پیشرفت کشورمان
مبدل سازیم گفت: مهمترین کارها فراهم آوردن شرایط برای رونق کسب و کار و حمایت از تولید در کشور است.

لاریجانی با اشاره به مصوبه مجلس هشتم در خصوص بهبود فضای کسب و کار و جذب سرمایه گذاری در کشور اظهار داشت: با پیگیری های مستمر مجلس شورای اسلامی چتر بیمه برای کارگران گسترده شده است.

وی تاکید کرد: قطعا ایستادگی در برابر بیگانگان و خنثی کردن تحریم ها و دسیسه های دشمنان، به شکوفایی اقتصادی و صیانت از کار و تولید در کشورمان بستگی دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید بعضا مسایل حاشیه ای در کشورمان به موضوع اصلی مبدل شود خاطرنشان کرد: عمران و آبادانی کشور در گرو کاردانی است و مسایل و مشکلات کشور را باید با بحث های کارشناسی برطرف کرد، نه با قیل و قال های بیهوده.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت وحدت و انسجام ملی در شرایط فعلی کشورمان تاکید کرد و گفت: امروز در برابر دشمنان که دندانهای خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ملت ایران تیز کرده اند، باید وحدت داشته باشیم و برخی اختلاف نظرها به دعوا و تفرقه منجر نشود.

لاریجانی با بیان اینکه اگر امروز افرادی به دنبال دسیسه های سیاسی در کشورمان باشند قطعا کار آنها حرام خواهد بود تصریح کرد: مردم از مسوولان و مدیران کشور کار می خواهند نه درگیری ها و سیاسی بازی های بیهوده.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از همه کاندیداها، احزاب و گروههای سیاسی خواست تا با هم رفاقت و رقابت سالم داشته باشند و از هرگونه تخریب و تهدید به شدت پرهیز نمایند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای انتخاباتی برای کشورمان امر مبارکی است و باید در کمال آرامش برگزار شود و کسانی که به دنبال ایجاد تنش در جامعه هستند، مصالح مملکت را نمی فهمند.

در پایان این مراسم جمعی از کارگران نمونه استان قم در بخش های مختلف با حضور دکتر علی لاریجانی و حجت الاسلام موسی پور استاندار قم، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.
https://qomnews.ir/vdcd.o0o2yt0sfa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما