شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 96234

اخبار ویدیویی قم چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400

قم نيوز : اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 1 اردیبهشت 1400 را با اجرای سیدعلی پورطباطبایی ببینید:
 







در اخبار ویدیویی قم نیوز  مورخ 1 اردیبهشت 1400 موارد زیر را با اجرای سیدعلی پورطباطبایی می‌بینید:


اخبار ویدیویی قم، چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400
سلام، من سیدعلی پورطباطبایی هستم. اخبار امروز قم را با هم مرور می‌کنیم.
 
محدودیت‌های کرونایی در قم برای یک هفته دیگر تمدید شد
ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تاکید بر ممنوعیت برگزاری مراسم در ماه مبارک رمضان در مناطق نارنجی و قرمز، پیشنهاد تمدید اعمال محدودیت های کرونایی را داد و اعمال این محدودیت‌ها در مناطق قرمز و نارنجی یک هفته دیگر هم تمدید شد.
معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز از اختصاص سهمیه جدید برای تزریق واکسن کرونا خبر داد و گفت: 600 سهمیه جدید به پاکبانان شهرداری قم اختصاص یافته است و هم اکنون 1100 پاکبان در نوبت تزریق واکسن کرونا هستند.
امروز 9 نفر در قم بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و 548 نفر نیز بستری هستند.

آغاز به کار دستگاه امحاء زباله‌های پزشکی در آستانه روز زمین پاک
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از آغاز به کار دستگاه امحاء زباله‌های بیمارستانی و پزشکی قم خبر داد. این دستگاه که جزو کمک های کشور چین به ایران بوده است، به طور رایگان به قم اهداء شده و پس از عملیاتی شدن، قابلیت بی خطرسازی روزانه 10 هزار کیلو زباله بیمارستانی را دارد.
رویدادهای هفته زمین پاک با مشارکت ارگان‌های مختلف به ویژه سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از 31 فروردین در قم با رعایت محدودیت های کرونایی برگزار می شود که قرعه کشی کدهای بازیافت پسماند از آن جمله است.
 
کشمکش‌های رسانه‌ای بر سر مذاکرات ایران در وین ادامه دارد، قمی‌ها به کاهش تنش با کشورهای عربی چشم دوخته‌اند
تیم مذاکره کننده ایرانی به سرپرستی عباس عراقچی در حال برگشت به ایران هستند و رسانه‌های ایران مواضع متعددی درباره عملکرد این تیم و نتیجه مذاکرات می‌گیرند.
صدا و سیما در حال پخش مستندهای گوناگون در مذمت مذاکرات است که داستان اتم از آن جمله است. شبکه خبری Press TV  نیز به نقل از منابع آگاه از محتوای مذاکرات خبر می‌دهد که این رفتار پرس تی وی با اعتراض عراقچی روبرو شد.
از سوی دیگر منابع مختلف از مذاکرات میان ایران و عربستان و برخی دیگر از کشورهای عربی به میانجی گری عراق خبر می دهند که این اخبار مورد علاق قمی ها هم هست زیرا در صورت کاهش تنش میان ایران و کشورهای عربی، با توجه به چشم انداز واکسیناسیون در این کشورها، حضور توریست‌های عرب زبان در قم دوباره از سر گرفته می شود که به قمی ها نوید درآمد ارزی می‌دهدگ

دیگر به بورس امیدی نیست، ارزهای دیجیتال هم چندان ایمن به نظر نمی رسند
در حالی که بورس علی رغم وعده های متعدد مسوولان، به مجرد سبز شدن، با دخالت حقوقی های فروشنده دوباره قرمز می شود، بسیاری از مردم از جمله قمی ها به معامله ارزهای دیجیتال رو آورده اند.
این در حالی است که این ارزها از قابلیت هیچ گونه پیگیری در داخل کشور برخوردار نیستند و در صورت سقوط یا کلاهبرداری توسط خارجی ها، دست ایرانی ها و از جمله قمی ها به جایی نمی رسد.
بازار این ارزها نیز این روزها قرمز است و بیت کوین به عنوان سردسته این بازار امروز زیر 55 هزار دلار معامله شد. دوج کوین نیز که این روزها مورد توجه بسیاری قرار گرفته، ارزی بدون پشتوانه و محدودیت است و ممکن است مثل این هفته با ریزش ناگهانی نیز روبرو شود.
 

یکم اردیبهشت روز جهانی سعدی بود، روز سعدی را به همه پارسی گویان و پارسی سرایان به ویژه قمی‌ها تبریک می‌گوییم. شب بخیر.
 
https://qomnews.ir/vdcdox0n.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما