دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 96824

اخبار ویدیویی قم یکشنبه 26 اردیبهشت 1400

قم نيوز : اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 26 اردیبهشت 1400 را با اجرای حنا روحانی ببینید:
 





در اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 26 اردیبهشت 1400 موارد زیر را با اجرای حنا روحانی می‌بینید:


اخبار ویدیویی قم، یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
سلام، من حنا روحانی هستم. اخبار امروز قم رو با هم مرور می‌کنیم.
 

استقبال سالمندان بالای 70 سال از واکسیناسیون؛ قم همچنان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد
 به گفته وزیر بهداشت یک محموله واکسن کرونا دیشب به ایران رسیده است و  امشب  نیز یک محموله سنگین دیگر از راه می رسد و با توجه به  محموله ای که هفته آینده می رسد، واکسیناسیون افراد بالای 60 سال، بیماران خاص و صعب العلاج  به زودی آغاز شده و تا اوایل تیرماه واکسیناسیون این گروه 13 تا 14 میلیون نفری که بخش اصلی مرگ و میر و بستری در بیمارستان ها هستند به پایان خواهد رسید.
امروز در قم هفت نفر در اثر کرونا جان خود را از دست دادند و تست کرونای 171 نفر دیگر نیز مثبت بود. حال 86 بیمار هم وخیم اعلام شده است.
 
روز پر ترافیک در وزارت کشور، جلیلی و رییسی و رضایی و لاریجانی ثبت نام کردند
امروز آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری 1400 بود و همان طور که پیش بینی می شد، افراد مشهوری در وزارت کشور حاضر شدند.

محسن رضایی که بیم آن می رفت این انتخابات بی حضور وی برگزار شود، در ساعات پایانی در وزارت کشور حاضر شد و نشان داد که حتی یک انتخابات را هم از دست نخواهد داد.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی نیز بالاخره تصمیم بر ثبت نام گرفت و در وزارت کشور حاضر شد. رییس قوه قضاییه از تصمیم خود برای مبارزه با فساد به عنوان علت اصلی ثبت نام یاد کرد.

اگر چه انتظار نمی رفت پس از ثبت نام رییسی، نامزد مهم دیگری از اصولگرایان ثبت نام کند، اما سعید جلیلی بر خلاف پش بینی ها عمل کرد و در انتخابات ثبت نام کرد.

در نخستین ساعت روز نیز علی لاریجانی، نماینده سابق قم در مجلس شورای اسلامی حاضر شد و با نطقی تند و صریح، ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

از میان افرادی که شایعاتی در مورد ثبت نام آنها مطرح بود، محمد باقر قالیباف، محمد جواد آذری جهرمی، جواد ظریف و سورنا ستاری در انتخابات ثبت نام نکردند و بدین ترتیب پرونده ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری 1400 بسته شد.
 
گلایه مردم از افزایش قیمت نان در سطح شهر قم
درحالیکه فرمانداری قم در یک ماه گذشته بارها بر غیرقانونی بودن افزایش قیمت نان در قم تاکید داشته، اما رئیس اتحادیه نانوایان قم اعتقاد دارد نرخ ثابت نان منطقی نیست و باید قبل از وقوع افزایش خودسرانه نان،  علاج واقع می شد. در این بین مطابق معمول این مردم هستند که از این اختلاف آسیب دیده اند و گلایه هایشان هم به نتیجه نرسیده است. البته مردم می گویند نانوایان حق دارند قیمت نان را افزایش دهند، چرا که همه چیز گران شده است. اما نه بدون حساب و کتاب و برنامه ریزی و اطلاع رسانی.
 
کیفیت آب آشامیدنی قم افزایش می یابد
به گفته معاون بهره برداری و توسعه آبفار قم، این شرکت قصد دارد برای بهبود کیفیت آب قم، صافی های مخصوصی را در خروجی مخازن 80 هزار متر مکعبی سالاریه قرار دهد تا به این ترتیب مشکلات ناشی از آب بند نکردن شیرالات سایز بزرگ و فشارشکن های شبکه توزیع حل شود. با نصب این صافی هی مخصوص کیفیت آب شرب قم  نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
 
 
ممنون که با ما بودید، شب بخیر و خدا نگهدار


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdci5va3.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما