دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 3648

:گزارش تصویری: نشست دومین جشنواره فرهنگی هنری اعتکاف

قم نيوز : قم نیوز: نشست خبری ستاد اعتکاف امروز با حضور حجت الاسلام تکیه‌ای برگزار شد.
  • نشست دومین جشنواره فرهنگی هنری اعتکاف

    نشست دومین جشنواره فرهنگی هنری اعتکاف

https://qomnews.ir/vdcc.0q1a2bqe4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما

SGS
الغریق یتشبث بکل حشیش
ali
مانند دیگر مسوولان مملکت شما نیز وقتی حرفی برای گفتن ندارید طرف مقابل را تخریب میکنید.آقای باسواد پرمدعا،اینکه آقای باقر پناهی ورود ممنوع آمده باعث کارشناسی شدن این طرح میشه؟؟!!!!مونوریل باعث شد یک خط متروی قم که حق مردم این شهر بود حدف بشه چرا نمیخواهید این را بفهمید؟
خط B متروی قم پس از روزها و ماه ها کار کارشناسی طراحی شده بود ولی منوریل چی؟چقدر کار کارشناسی انجام شده بود؟اون قدر بود که مجریان طرح بدونن بالاخره به صحن امام جواد حرم میرسند؟؟!!
واقعا چه سودی ازین طرح میبرین که این قدر سنگشو به سینه میزنین؟؟
OOOH
من نفهمیدم چه ربطی داره؟؟
به نظر خبرگزاری ضعیفی میای!! به دلایل زیر(کمی انتقاد پذیر باش)
1.مطابق تصویر هنوز وارد وروذ ممنوع نشده
2.اگه تصادفه پس ماشین روبرویی کو نکنه منظورت از پراید همون ماشین زردست؟
3.اگه منظورت اون ماشینس که هیچی وگرنه فکر میکنم که دلت از جای دیگری پر بوده!!
4.تو متنت نوشتی که رهگذر بوده یعنی تکنولوژی اینقدر پیشرفت کرده که رهگذرا با خودشون دوربینی با این کیفیت دارن؟(نگو موبایله که اینقدر هم خ... نیستم یه چیزایی حالیمه)
5.جمله ای که نوشتی در پی نوشت نشانه خفقانه
خرمی
واقعا سرک کشیدن در زندگی خصوصی افراد به دور از شان یک رسانه است. اصلا نام رسانه را نمی توان برای این سایت و دست اندرکاران آن در نظر گرفت. واقعا برای جامعه خبری قم متاسفم که چنین افرادی نام خبرنگار را بر روی خود می گذارند. برای کوبیدن یک فرد نباید از هر ابزاری استفاده کرد زیرا این عجز شما را نشان می دهد. اگر باقرپناهی حرف غیر کارشناسی در خصوص مونوریل می زند شما حرف کارشناسی بزنید از کارشناسان مربوطه بخواهید حرف کارشناسی بزنند نه اینکه در یک جای دیگر و بر سر یک مسئله دیگر عقده درونی خود را خالی کنید. واقعا متاسفم
احمدی
واقعا برای قم متاسفم که این آقا باید در شورای عالی آن باشد. کسی که حرف های بی ربط و دروغ را راجع به پروژه مونوریل می زند و در واقع پیشرفت قم را نمی خواهد.
آقای ذاکریان بسیار خوب جواب ایشان را داد. شما هم کار خوبی کردید که تخلف این عضو شورای اسلامی استان را بیان کردید.
هیچ مسوولی حریم شخصی ندارد که با توسل به آن خلاف کند.
نمی خواستم نظر بدهم ولی وقتی دیدم طرفداران و شاید حتی آشنایان این آقا این قدر نظر گذاشته اند و شما آزادانه و بی طرفانه تایید کرده اید، زورم آمد که چیزی نگویم. ما منتظر سوار شدن به مونوریل هستیم. انشاءالله.
قم
به نظر می رسد که حرف های مهندس باقرپناهی در خصوص منوریل درست می باشد که اینهمه علیه وی جو سازی می کنند
حسین
لطفا بفرمایید پیمانکار، مدیر یا گرداننده اصلی پروژه منوریل چه نصبتی با شما دارد. (عموی شما نیست !)

-----
:)
رهگذر
من رو بگو که از عبارت تخلف فکر کردم اختلاس ۴هزار میلیاردی صورت گرفته...
واقعا که حقه های ژورنالیستی این خبرگزاری حالم به هم خورد. از نگارنده میخوام یک بار دیگه متن خودش را بخواند و به آسمان و ریسمان بافتنهای خوش توجه کند.
احسان
ارزش هر کس به حرف هایی است که برای گفتن دارد. حرف نگفته را همیشه می شود زد. شما هم بهتر بود که این تصاویر را و این نوشته ضعیف را منتشر نمی کردید که دست خود را رو کنید. زیرا تا کنون خود بنده به عنوان یک مطبوعاتی فکر دیگری روی این سایت می کردم. ولی متاسفانه باید بگویم که از امروز یکی از طرفداران خود را از دست دادید. آن هم به دلیل یک کار غیر حرفه ای. من هم با سخنان و موضع گیری های آقای باقرپناهی مخالفم ولی به هیچ عنوان به خودم اجازه نمی دهم وارد زندگی خصوصی افراد شوم. در این تصویری که شما گذاشته اید در خودرو پرشیای آقای باقرپناهی خانواده ایشان نیز حضور دارند. در وقت اداری یا غیر اداری! زیرا در وقت اداری نیز می توان مرخصی گرفت و بیرون آمد. شما نباید قضاوت نابجا نمائید.
امید است کلای خود را قاضی نموده بیشتر راجع به مطالبی که در سایت خود منتشر می کنید، دقت نمائید. رسالت شما شفاف سازی موضوعات است، نه غرض ورزی شخصی با افراد. شما باید هم نظرات آقای باقرپناهی را منتشر کنید هم نظرات کارشناسان دیگر در خصوص مونوریل را، بعد قضاوت را به مردم وابگذارید تا خودشان تشخیص دهند که اجرای مونوریل به نفع شهر قم هست یا خیر؟!
به امید آن روز
برای قم و مردم قم - از جمله خودم - بسیار متاسفم که چنین شخصی نمایندگی عمرانی را برعهده دارد. کسی که سیاسی بازی را بر خدمت به مردم محروم و زجرکشیده قم ترجیح می دهد لیاقت نمایندگی این مردم را ندارد!
وووو
ههههههه خیلی باحال بود دم اون آدمی که این عکسو گرفته گرم