پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 29423
رئیس هیئت تیراندازی با کمان قم:

رشته تیراندازی با کمان قم برای نخستین بار صاحب سهمیه در تیم ملی شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تیراندازی با کمان قم با بیان اینکه این هیئت به دنبال راه اندازی پایگاه‌های تیراندازی با کمان در سطح قم است گفت: رشته تیراندازی با کمان قم برای نخستین بار صاحب سهمیه در تیم ملی شد.
رشته تیراندازی با کمان قم برای نخستین بار صاحب سهمیه در تیم ملی شد
به گزارش قم نیوز، سید مهدی حیدرآبادی اظهار داشت: رشته تیراندازی با کمان در زمره رشته‌های در حال رشد در قم محسوب می‌شود و برای رشد این رشته و شناساندن آن به مردم در نظر داریم پایگاه‌های تیراندازی با کمان را در نقاط مختلف قم راه اندازی کنیم.

وی افزود: تقویم پیشنهادی تیراندازی با کمان قم در سال ۹۴ تدوین شده و با توجه به مدال آوری این رشته در بازی‌های آسیایی اینچئون، این رشته ظرفیت خود را برای کسب موفقیت‌های بین المللی نشان داده و ما نیز به دنبال پرورش قهرمانان ملی پوش در قم هستیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان قم گفت: رشته تیراندازی با کمان قم برای نخستین بار صاحب سهمیه در تیم ملی شد چنان که ربابه شاه مرادی در بخش کامپوند برای نخستین بار در رشته تیراندازی با کمان به تیم ملی دعوت شد تا نخستین دعوت شده تیراندازی با کمان بانوان قم لقب گیرد.

حیدرآبادی بیان کرد: در بخش مردان نیز اسماعیل علی‌نژاد در بخش ریکرو به عضویت تیم ملی تیراندازی با کمان در آمد و این اتفاق مثبت برای رشته تیراندازی برای نخستین بار است که رخ می‌دهد و ثمره تلاش خانواده تیراندازی با کمان قم در سال‌های اخیر است.

وی عنوان کرد: برای اجرای برنامه‌های خود به منظور توسعه این رشته در قم نیازمند حمایت مسئولان ورزشی و استانی قم هستیم و بر مبنای همین همکاری می‌توانیم برنامه‌های عمومی و خانوادگی تیراندازی با کمان را سازماندهی کرده و در عین حال به دنبال استعدادیابی تیراندازان نوپا نیز باشیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان قم تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای اعزام نفرات بر‌تر و تیم منتخب استان به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی و نیز مسابقات جایزه بزرگ انجام شده و در تلاش هستیم جامعه ورزشکاران این رشته را از نظر کمی افزایش دهیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjtxe8.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما