چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 29469
سرپرست ‌فرهنگی مسجد جمکران:

برنامه‌های سال تحویل مسجد مقدس جمکران اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه‌های سال تحویل در این مکان مقدس را اعلام کرد.
برنامه‌های سال تحویل مسجد مقدس جمکران اعلام شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمدحسین هاشمیان با اشاره به برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در لحظه سال تحویل اظهارداشت: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با نوروز پیش بینی می‌شود امسال زائران بیشتری در مسجد جمکران حضور پیدا کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه امسال برنامه‌های فرهنگی مسجد رنگ و بوی فاطمی دارد، افزود: امسال ویژه برنامه تحویل سال در مسجد مقدس جمکران از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری محفل انس با قرآن آغازبخش برنامه‌های تحویل سال در مسجد مقدس جمکران است، عنوان کرد: سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و پخش مستقیم پیام مقام معظم رهبری نیز از دیگر برنامه‌های مسجد در لحظه سال تحویل است.

حجت الاسلام هاشمیان تصریح کرد: هر ساله قریب به ۲ میلیون زائر در ایام نوروز به مسجد مشرف می‌شوند از همین رو می‌توان از این فرصت استفاده کنیم تا زائران توشه معنوی سال ۹۴ را با حضور در مسجد مقدس جمکران بهره برداری کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه برنامه های فرهنگی مسجد از ۲۶ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: قرائت زیارت آل یاسین در ساعت ۱۷، سخنرانی و مدیحه‌سرایی بعد از اقامه نماز مغرب عشا و تنوع در برگزاری برنامه قرائت دعای توسل بخشی از برنامه‌های مسجد است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjhxe8.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما