چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : 29477
مدیرعامل آتش‌ نشانی قم:

۶۳ عملیات آتش‌ نشانی در آخرین چهارشنبه سال قم انجام شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل آتش نشانی قم از ۷۵ مورد عملیات از سوی آتش نشانان در شب گذشته خبر داد و گفت: ۶۳ مورد از عملیات‌ها ویژه آخرین چهارشنبه سال بود.
۶۳ عملیات آتش‌ نشانی در آخرین چهارشنبه سال قم انجام شد
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری بااشاره به عملیات آتش نشانی قم در آخرین چهارشنبه سال اظهار داشت: روز گذشته ۷۵ مورد عملیات از سوی آتش نشانان در قم انجام شد که از این تعداد ۶۳ عملیات ویژه آخرین چهارشنبه سال بود.

مدیرعامل آتش نشانی قم با اشاره به خسارت‌های وارد شده به خودروهای آتش نشانی در آخرین چهارشنبه سال افزود: شب گذشته دو دستگاه از خودروهای آتش نشانی مورد اصابت نارنجک‌های دست ساز، سنگ و آجر قرار گرفت و خسارت‌هایی به خودرو‌ها وارد شد.

وی با اشاره به نوع حریق چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: شب گذشته بیشتر حریق‌ها از نوع لاستیک و انباشت چوب بوده است که با تلاش آتش نشانان کار اطفا حریق انجام شد.

جعفری باتاکید به همکاری پلیس با آتش نشانی در زمینه کنترل چهارشنبه آخر سال در قم بیان کرد: تعامل مطلوب پلیس و آتش نشانی در قم سبب شد تا از بروز خسارت‌های جانی و مالی تا حد بالایی جلوگیری شود.

مدیرعامل آتش نشانی قم از مجروحیت یکی از آتش نشانان در حین عملیات خبر داد و گفت: هنگام اطفا حریق این آتش نشان در اثر اصابت آجر از ناحیه پا مجروح شد که به مراکز درمانی منتقل شد.

وی با اشاره به سایر عملیات‌های آتش نشانی در روز گذشته اظهار داشت: ۱۲ عملیات دیگر مربوط به انگشتربری، خارج کردن دست از لای در، ایمن سازی، بازگشایی در، قطع بوق خوردو، اطفای حریق منزل، اطفا حریق خاور، اطفا حریق مرغداری از جمله فعالیت‌های آتش نشانان در روز گذشته بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciy5ar.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما