پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : 29490
منبع : پایگاه خبری پلیس
فرمانده انتظامی قم مطرح کرد:

کاهش تعداد دستگیرشدگان شب چهارشنبه پایانی سال در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم در خصوص آمار دستگیرشدگان شب چهارشنبه پایانی سال با بیان اینکه تعداد دستگیری‌ها نسبت به سال گذشته کمتر است، گفت: هدف پلیس مدیریت وضعیت است.
کاهش تعداد دستگیرشدگان شب چهارشنبه پایانی سال در قم
به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی در جمع خبرنگاران در تشریح وضعیت شب چهارشنبه پایانی سال اظهار داشت: وضعیت خوب است با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شد، همکاری مردم با پلیس، نیروهای مردمی و واحد امر به معروف و نهی از منکر استان کم‌نظیر است.

وی افزود: وضعیت امسال نسبت به سال قبل که در شهرک قدس شاهد تجمعاتی بودیم مدیریت شد و اتفاق خاصی نیفتاد، برخی موارد طبیعی است اما هدف پلیس مدیریت وضعیت است و نه مقابله؛ البته بعضی از افراد ممکن است حریم‌های خودشان را نشناسند و بخواهند اسباب نارضایتی و بی‌نظمی در شهر شوند و پلیس بر اساس پیش‌بینی‌هایی که انجام داده نسبت به برخورد و دستگیری آنها اقدام می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم در خصوص آمار دستگیرشدگان با بیان اینکه تعداد دستگیری‌ها نسبت به سال گذشته کمتر است، افزود: مقابله و دستگیری بخشی از ابزار کار پلیس است و برای مدیریت انتظامی سعی می‌کند از حداقل استفاده کند.

وی اضافه کرد: تبلیغات و آگاه‌سازی‌ها و همچنین کشف باندهای قاچاق مواد محترقه و نیز اقدامات رسانه‌ای و فعالیت‌های صدا و سیما کمک کرد در راستای پیشگیری یک کار جمعی انجام شود.

مجتبایی ضمن تقدیر از دستگاه قضایی استان با بیان اینکه باید علت دستگیری افراد بررسی شود که اگر شاکی داشته باشند و یا پلیس شاکی شده باشد به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم، افزود: به محضی که پلیس از بی‌نظمی‌ها مطلع شود وضعیت را مدیریت می‌کند و محل‌ها را شناسایی و با افراد متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdzo0x.yt0nn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما