پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 29487
قائم‌مقام ‌حمل و نقل و پایانه‌های قم:

۶۶ دستگاه تردد شمار در محورهای اصلی و فرعی استان قم نصب شده است

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از نصب ۶۶ دستگاه تردد شمار در محورهای اصلی و فرعی استان قم و ۱۸ دوربین آنلاین کنترل راه‌های استان خبر داد.
۶۶ دستگاه تردد شمار در محورهای اصلی و فرعی استان قم نصب شده است
به گزارش قم نیوز، محمد حسن کلهری با اعلام خبر آغاز طرح نوروزی حمل و نقل پایانه‌های استان قم اظهار داشت: این طرح از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز و تا پایان ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و در این ایام تیم‌های نظارتی در محل‌های تعیین شده مستقر می‌شوند.

قائم مقام اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم با اشاره به اینکه تیم‌های نظارتی در راستای نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری در پایانه مسافربری قم مستقر هستند، عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران نیز تیم‌های گشت سیار نیز در محورهای مواصلاتی استان مستقر می‌شوند و بحث ایمنی، ترافیک و نظارت فنی ناوگان مسافربری عمومی را کنترل می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال تیم‌های نظارتی با کنترل و نظارت ناوگان عمومی بین شهری در راستای تأمین امنیت و آرامش مردم می‌کوشند، خاطرنشان کرد: نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی و امداد خودروهای بین جاده‌ای نیز از دیگر برنامه‌های تیم‌های نظارتی اداره کل حمل و نقل پایانه‌های استان قم است.

کلهری همچنین از نصب ۱۸ دوربین آنلاین و کنترل راه‌ها در مرکز نظارت حمل و نقل پایانه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: در این مرکز نیز وضعیت ترافیک راه‌ها و تصادفات رصد می‌شود.

قائم مقام اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم با اشاره به اینکه ۶۶ دستگاه تردد شمار در محورهای اصلی و فرعی استان قم نصب شده است، عنوان کرد: این دستگاه‌ها حجم ترافیکخودروهای عبوری را شمارش می‌کند و به صورت برخط مانتیورینگ و به صورت روزانه آمار اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjaxe8.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما