شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : 29504
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم

۶ ایستگاه سلامت در آزادراه‌های مواصلاتی قم برپا شد

قم نيوز : قم نیوز: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه ۶ ایستگاه سلامت در آزادراه‌های مواصلاتی قم برپا شده است، گفت: پزشک اورژانس را در عوارضی‌های شهر مستقر کردیم و در صورت وقوع تصادفات طب اورژانس را به محل واقعه اعزام می‌کنیم.
۶ ایستگاه سلامت در آزادراه‌های مواصلاتی قم برپا شد
به گزارش قم نیوز، محمد رضا مظفری با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی قم با توجه به تجربه قبلی با ۵۳ دستگاه آمبولانس به زائران استان قم امداد رسانی می‌کند اظهار داشت: نسبت به سال گذشته یک فروند بالگرد نیز به مجموعه خدماتی درمانی استان اضافه شده است.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه طرح امداد نوروزی در استان قم از تاریخ ۲۷ اسفند ماه آغاز شده است افزود: با توجه به اینکه استان قم در چهار راه مواصلاتی ۱۷ استان قرار دارد متاسفانه تعداد تصادفات در قم زیاد بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ درصد از مصدومان که در سال ۹۳ به وسیله امداد هوایی جابجا شده‌اند متعلق به استان قم هستند گفت: این آمار نشان دهنده این است که استان قم به لحاظ آماری در سال گذشته بیشترین استفاده را از بالگرد امدادی در کشور داشته است.

مظفری با بیان اینکه ۶ بیمارستان متعلق به دانشگاه علوم پزشکی قم و ۴ بیمارستان خصوصی در ایام نوروز به صورت شبانه روزی جهت ارائه خدمات درمانی آماده باش هستند گفت: از دیگر بخش‌هایی که که به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می‌دهند بخش دیالیز و مراکز تصویر برداری هستند.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۱۶ پزشک مقیم در استان قم داشتیم که امسال این تعداد به ۲۹ پزشک مقیم متخصص افزایش یافته است که آماده خدمت به بیماران هستند.

وی با اشاره به اینکه ۶ ایستگاه سلامت در آزادراه‌های مواصلاتی برپا شده است افزود: پزشک اورژانس را در عوارضی‌های شهر مستقر کردیم و در صورت وقوع تصادفات طب اورژانس را به محل واقعه اعزام می‌کنیم.

مظفری با اشاره به اینکه تخت‌هایی را برای مجروحان جاده‌ای در نظر گرفته‌ایم گفت: بخش اورژانس بیمارستان نکویی و شهید بهشتی قم آمادگی خدمت رسانی به مردم را دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjxie8.uqehyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما