شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 29575
رئیس اورژانس قم:

۴۱ نفر در حوادث ترافیکی قم مجروح شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در تصادفاتی که در محورهای مواصلاتی قم رخ داد ۴۱ نفر مجروح شدند.
۴۱ نفر در حوادث ترافیکی قم مجروح شدند
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری با اشاره به حوادث نوروزی در این شهر اظهار داشت: از آغازین روزهای تعطیلات نوروزی تا کنون ۹۳ تصادف در قم به وقوع پیوسته که از این شمار تصادفات هفت نفر فوت کردند و ۲۷۶ نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از ۲۷۶ مجروح حوادث نوروزی در قم، ۲۰۳ نفر توسط اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافته و ۷۳ نفر نیز به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۰ تصادف در محورهای مواصلاتی قم رخ داد که منجر به مجروح شدن ۴۱ نفر شد.

وی با اشاره به نقش موثر موتورسیکلت سواران در تصادفات رانندگی بیان کرد: از مجموع مجروحان ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر مربوط به موتورسیکلت سواران است.

باقری حضور به موقع اورژانس را بر بالین مجروحان مورد توجه قرار داد و گفت: برای امداد رسانی به مجروحان حوادث ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ دستگاه آمبولانس به محل حوادث اعزام شدند.

وی افزود: ۲۴ نفر از مجروحان برای تکمیل درمان به مراکز درمانی منتقل شده و ۱۷ نفر از مجروحان حوادث یاد شده به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با تبیین برخی حوادث مهم در روز گذشته تصریح کرد: صبح روز گذشته در خروجی جاده قم – گرمسار، سه نفر مجروح شدند که وضعیت یکی از مجروحان وخیم اعلام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه صبح امروز نیز بر اثر برخورد پژو با گاردریل در کیلومتر ۱۵ اتوبان قم - کاشان پنج نفر مجروح شدند که توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchmmni.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما