سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 30182
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی:

دولت آل سعود با اعدام آیت‌الله شیخ نمر به سرنگونی نزدیک‌تر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به پیامدهای اعدام آیت الله نمر گفت: این گونه حوادث منشا انقلاب‌های بزرگ‌تر می‌شود و دولت آل سعود بداند با اعدام آیت الله نمر ریشه خود را نابود کرده و بنیاد حکومت آل سعود با این اعدام متزلزل می‌شود.
دولت آل سعود با اعدام آیت‌الله شیخ نمر به سرنگونی نزدیک‌تر می‌شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله محسن غرویان با اشاره به خبر رسانه‌های سعودی مبنی بر قصد رژیم آل سعود بر اعدام آیت‌الله نمر از علمای برجسته شیعه عربستان اظهار داشت: صدور حکم اعدام آیت الله نمر در شرایط حساسی که عربستان در حال کشتار و بمباران زنان و کوکان یمنی است در جهت ایجاد فشار سیاسی بیشتر علیه شیعیان یمن است.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی افزود: صدور حکم اعدام آیت الله نمر مبنای شرعی و فقهی ندارد و صرفا حکمی سیاسی جهت ترساندن علما و رهبران شیعه در یمن است که یک تهدید سیاسی و فیزیکی است.

آیت الله غرویان با اشاره به پیامدهای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر بیان کرد: اگر این حکم اجرا شود احساسات شیعیان کشورهای اسلامی ایران، افغانستان، عربستان و پاکستان تحریک می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر لزوم بازنگری حکم اعدام شیخ نمر توسط دولت آل سعود عنوان کرد: انقلاب کشور‌ها از همین اقدامات آغاز می‌شود و ممکن اعدام عالم شیعی منشا حرکت فراگیر در عربستان شود و بنیاد آل سعود را براندازد و امیدورایم هرچه زود‌تر فتنه آل سعود از سر مسلمانان برداشته شود.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی اظهار داشت: این گونه حوادث منشا انقلاب‌های بزرگ‌تر می‌شود و آل سعود این موضوع را بداند که با اعدام آیت الله نمر ریشه خود را کنده و بنیاد حکومت آل سعود با این اعدام متزلزل می‌شود.

آیت الله غرویان با تاکید بر لزوم اعتراض همگانی علیه صدور حکم اعدام آیت الله نمر بیان کرد: ملت ما باید به ابراز تنفر نسبت به آل سعود بپردازد و علما در درس‌ها و بیانات خود نسبت به اقدامات دولت آل سعود ابراز انزجار کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdxf0s.yt0zj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما