يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 36037
عضو شورای توسعه فرهنگی قرآنی:

هدف آل سعود از شهادت شیخ نمر سرکوب معترضان داخلی است

قم نيوز : قم نگار: عضو شورای توسعه فرهنگی قرآنی در خصوص شهادت شیخ نمر گفت: عربستان با توجه به مشکلاتی که در سیاست خارجی برای خود ایجاد کرده با اعتراض‌های داخلی مواجه شده و در این شرایط برای سرکوب این اعتراض‌ها بهترین چاره را در قتل شیخ نمر دیده است.
هدف آل سعود از شهادت شیخ نمر سرکوب معترضان داخلی است
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم نگار ، درباره شهادت شیخ نمر اظهار داشت: عربستان با توجه به مشکلاتی که در سیاست خارجی برای خود ایجاد کرده با اعتراض‌های داخلی مواجه شده و در این شرایط برای سرکوب این اعتراض‌ها بهترین چاره را در قتل شیخ نمر دیده است.

عضو شورای توسعه فرهنگی قرآنی افزود: حکومت سعودی برای آنکه ادعا کند این حرکت صرفا مذهبی نیست، بعضی چهره‌های داعش را به طور کاملا صوری در کنار این شهید بزرگوار به اعدام محکوم کرده اما در واقع درصدد سرکوب معترضان اصلی آل سعود است که عمدتا پیروان اهل بیت (ع)‌اند.

وی در خصوص حمله به سفارت عربستان در ایران بیان کرد: خروش مردم ایران یک خروش قرآنی است چرا که خداوند در قرآن دستور داده نسبت به مظلومان و مستضعفان جهان بی‌تفاوت نباشید و نه تنها بی‌تفاوت نباشید بلکه در سوره نساء امر شده که خود را برای دفاع از آن‌ها آماده جهاد کنید.

حاج ابوالقاسمی تصریح کرد: این خروش وجوشش انقلابی باید کنترل شده باشد و در مسیر ولایت و رهبری اتفاق بیفتد بنابراین حمله به سفارت یک کشور کار ناشایستی است و اگر اعتراضی داریم باید به صورت مسالمت آمیز به نهادهای بین المللی اعلام کنیم و اگر درخواست مقابله با دولت ظالمی را داریم باید از طریق دولت خودمان ترتیب عمل دهیم.

عضو شورای توسعه فرهنگی قرآنی با بیان اینکه سفرای کشورهای دیگر که مهمان ما هستند، باید مورد احترام ما قرار بگیرند، افزود: خداوند در قرآن فرموده اگر یکی از مشرکان خواست در حکومت شما مامنی داشته باشد تا درباره دین مطالعه کند باید به او امنیت کامل بدهید.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciyuap.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما