چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 30222
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

اعدام شیخ نمر بهای سنگینی برای آل‌سعود دارد

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: دولت جنایتکار آل‌سعود این موضوع را بداند که اگر این عالم بزرگوار را اعدام کند بهای سنگینی را خواهد پرداخت و زلزله سنگینی برای آل‌سعود دارد که به سقوط این دولت ظالم می‌انجامد.
اعدام شیخ نمر بهای سنگینی برای آل‌سعود دارد
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در تجمع بزرگ حوزویان در اعتراض به صدور حکم اعدام آیت الله نمر که در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت: رژیم آل سعود اعلام کرده که ۲۵ رجب، آیت الله نمر را اعدام می‌کند و این موضوع در حالی است که دولت آل سعود در زمینه حمله به یمن به اهداف شوم خود دست پیدا نکرده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: ۲۵ رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) است که هارون الرشید ایشان را به‌جرم عدم‌تبعیت از دستگاه حاکمیت شهید کرد و امروز هم دولت آل سعود جرم آیت الله نمر را عدم تبعیت از دولت آل سعود اعلام کرده است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه میان اتهاماتی که به این عالم شیعی زده‌اند و اتهاماتی که دستگاه ظالم عباسی به امام موسی کاظم(ع) روا داشته بود شباهت‌های زیادی وجود دارد، ابراز کرد: هارون الرشید امام کاظم(ع) را به‌بهانه عدم‌تبعیت از دستگاه خلافت از مدینه به زندان کشاند و انواع شکنجه‌ها را بر هفتمین امام شیعیان تحمیل کرد و ایشان را به شهادت رساند.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر بی‌گناهی آیت الله نمر عنوان کرد: مردان مجاهد در راه خدا همواره این‌گونه بوده‌اند و خون پاک آن‌ها نیز دامن جنایت‌کاران را گرفته است.

وی با اشاره به تبعات اعدام آیت الله نمر گفت: دولت جنایتکار آل سعود این موضوع را بداند که اگر این عالم بزرگوار را اعدام کند بهای سنگینی را خواهد پرداخت و زلزله سنگینی برای آل سعود دارد که به سقوط این دولت ظالم می‌انجامد.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) بیان کرد: جرم آیت الله نمر خداباوری است و این عالم شیعه بنیان پوسیده فرعونی دولت آل سعود را نابود می‌کند.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: اگر به آل سعود فرصت داده شود آن‌ها در آینده‌ای نزدیک حرمت پیامبر(ص) و کعبه را هم خواهند شکست، همان‌طور که در گذشته حرمت بقیع و سایر مقابر را شکسته بودند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دولت آل سعود دست‌پرورده دولت انگلیس است، تصریح کرد: انگلیسی‌ها تخم تفرقه را میان ملت‌های مسلمان پاشیده و از اختلافات به وجود آمده ‌‌نهایت استفاده را می‌برند.

وی با تأکید بر ذات کثیف حکومت آل سعود اظهار داشت: امروز همه به ماهیت کثیف آل سعود پی برده‌اند و همه بر این موضوع واقف هستند که آل سعود پیرو اسلام ابوسفیانی و اسلام ذلت و تسلیم در برابر آمریکا است که مروج اسلام دلار، نفت، خیانت، فریب و سازش با رژیم صهیونیستی است.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به حمایت‌های دولت آل سعود از رژیم صهیونیستی بیان کرد: آل سعود در طول عمر ننگین خود یک گلوله هم به‌سمت اسرائیل شلیک نکرده و در بحرین و یمن جنایت‌های فراوانی انجام داده است.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: اسلامی که دولت سعودی از آن دم می‌زند اسلام آمریکایی است تا به‌وسیله این اسلام صهیونیست‌پرور با اسلام ناب محمدی(ص) به مقابله برخیزد.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر لزوم مقابله مسلمانان با دولت سعودی تصریح کرد: مسلمانان جهان نسبت به جنایت‌های آل سعود ساکت نباشند و اعلام انزجار و نفرت کنند.

وی با اشاره به سکوت مجامع بین المللی در برابر اقدامات آل سعود اظهار داشت: سازمان ملل ساکت نباشد، خطاب به مجامع بین المللی و حقوق بشری باید گفت چرا سازمان ملل خفه شده وچرا سازمان‌هایی که با عنوان حقوق بشر تشکیل شده‌اند در برابر چنین جنایت‌هایی سکوت کرده‌اند.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) بیان کرد: امروز آل سعود وجاهتی میان ملت‌های مسلمان ندارد و این موضوع برای همه مسلمانان روشن شده که آن‌ها به‌خلاف ادعای خادم الحرمینی، خائن الحرمین هستند.

آیت الله سعیدی با اشاره به شجاعت و رشادت‌های آیت الله نمر بیان کرد: وی مرد بزرگ و اسطوره مبارزه بین مردم شیعه حجاز است و بهای مقاومت در راه خدا را می‌دهد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcirrap.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما